کد خبر : 1761499 | 24 خرداد 1400 ساعت 11:50 | 158.3K بازدید | 9 دیدگاه

کاری که یک خبرنگار از پسش برآمد

عصبانیت شدید زیدان تا این حد (عکس)

زین‌الدین زیدان، سرمربی سابق رئال مادرید، از سوالات خبرنگار شبکه تلویزیونی اسپانیا به شدت عصبانی شد.

عصبانیت شدید زیدان تا این حد (عکس)

 

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه زین الدین زیدان در پایان فصل پیش از مربی‌گری رئال مادرید کناره گیری کرد، در نامه ای سرگشاده به بیان علل تصمیم خود پرداخت. با این وجود از آن زمان تاکنون سرمربی فرانسوی هر کجا که می رود همچنان با سوالاتی درباره جدایی‌اش از رئال مادرید مواجه می شود و به نظر می رسد که صبر زیدان در این باره دیگر سر آمده است.

 

1611985

 

زیدان که روز گذشته برای تماشای بازی پسرش لوکا که دروازه بان رایووایکانو است، در دیدار حذفی تیم های رایووایکانو و جیرونا به ورزشگاه رفته بود، هنگام خروج از ورزشگاه با سوالات خبرنگار سمجی رو به رو شد که دوربین به دست او و همسرش را دنبال می کرد و مدام می پرسید که آیا نوشتن آن نامه سرگشاده اشتباه بوده است؟ آیا زیدان از نوشتن آن نامه پشیمان است؟

زیدان در پاسخ به این خبرنگار گفت: "هنوز مثل قبل از من همان سوال های احمقانه را می پرسید؟ کار شما شرم آور است. اوضاع با شما همیشه همین است. من شما را می شناسم و شما من را می شناسید. بیا اینجا و بگذار تا بدون حضور دوربین‌ها با تو صحبت کنم."

زیدان سپس خبرنگار شبکه تلویزیونی اسپانیایی Directo Gol را از فیلمبردارش جدا کرد و ضمن وارد شدن به ورزشگاه به صحبت با او پرداخت.

این البته نخستین باری نیست که زین الدین زیدان کنترل خشم خود را برابر خبرنگاران از دست می دهد.

 

1611984

 

1611998

 

1612002

 

1611997

 

1611987

 

زیدان در نامه سرگشاده ای که پس از اعلام جدایی از رئال مادرید خطاب به هواداران این تیم نوشته بود توضیح داد که: "من می روم چون احساس می کنم این باشگاه دیگر نه اعتقادی که من به آن نیاز دارم را به من دارد و نه حمایتی برای ساختن چیزی در میان مدت یا بلند مدت ارائه می دهد."

او همچنین در پایان نامه خود خطاب به خبرنگاران نوشته بود: "می خواهم از این فرصت استفاده کنم و برای خبرنگاران پیامی بفرستم. من صدها کنفرانس مطبوعاتی داشته ام و متأسفانه ما در مورد فوتبال بسیار کم صحبت کرده ایم، اگر چه می دانم که شما عاشق فوتبال، این ورزشی که ما را گرد هم می آورد، هستید.

با این حال و بدون هیچ تمایل وقصدی به انتقاد یا ارشاد کردن شما، من دوست داشتم که در این سال ها سوالات همیشه درباره موارد بحث برانگیز و جنجالی نباشد، دوست داشتم که ما بیشتر در مورد بازی صحبت کنیم و بیش از همه درباره بازیکنان، که مهمترین بخش این ورزش هستند و تا همیشه نیز مهمترین بخش در این ورزش خواهند بود، حرف بزنیم. بیایید فوتبال را فراموش نکنیم، بیایید مراقب فوتبال باشیم."

دیدگاه‌ها