کد خبر : 1761526 | 24 خرداد 1400 ساعت 13:41 | 38.8K بازدید | 24 دیدگاه

از روز اول به خودمان گفتیم باید 4 برد کسب کنیم

حاج‌صفی: هم قسم شده‌ایم عراق را شکست بدهیم

کاپیتان تیم ملی فوتبال می گوید برای کسب برد مقابل عراق و خوشحالی مردم تلاش خواهند کرد.

حاج‌صفی: هم قسم شده‌ایم عراق را شکست بدهیم

به گزارش "ورزش سه"، احسان حاج صفی که همراه با دراگان اسکوچیچ به نشست خبری قبل از دیدار با عراق رفته بود، درباره شرایط تیمش قبل از این مسابقه بیان کرد: خدا را شکر شرایط تیمی ما چه از نظر فنی و چه از نظر روحی و روانی بازی به بازی خیلی بهتر شده و تیم ما برای بازی فردا آماده است و شرایط خوبی داریم.


وی درباره وضعیت تیم ملی عراق عنوان کرد: همه می‌دانیم بازی سختی داریم. دیدارهای ایران و عراق همیشه سخت و البته جذاب و پر گل بوده است.امیدوارم فردا هم یک بازی خیلی خوب از آب در بیاید و در نهایت بتوانیم 3 امتیاز بازی را بگیریم و همه مردم ایران را خوشحال کنیم.


کاپیتان تیم ملی درباره جو حاکم بر اردوی تیم ملی ایران قبل از دیدار با عراق گفت: همه ما بازیکنان و همچنین کادرفنی از روزی که به بحرین آمدیم شرایط را درک کردیم. ما امتیازات ساده ای را در دور رفت از دست داد و با علم به این موضوع به بحرین سفر کردیم. به همین خاطر همقسم شدیم 4 برد در دور برگشت کسب کنیم. به خودمان گفتیم که اینجا جای امتیاز از دست دادن نیست. با صحبت هایی که کادرفنی انجام داد و خودمان با هم داشتیم، تمرکزمان روی این است که یک برد دیگر را به دست بیاوریم و با قدرت از گروه صعود کنیم.


حاج صفی در بخش دیگری از حرف هایش درباره اینکه چرا کار ایران به روز آخر کشیده، تاکید کرد: به گذشته کاری نداریم. تیم ملی کشورمان لیاقت صعود از این گروه را دارد و همه ما بازیکنان یک هدف داریم که از این مرحله بالا برویم.


او در پایان افزود: خوشبختانه جو فوق‌العاده‌ای در تیم ما حکمفرما شده و پیشکسوتان فوتبال و مردم از ما حمایت کردند و به همین دلیل تیم سرحال بود. انرژی مثبت همه مردم در این بازی ها به ما کمک کرد و امیدوارم فردا یک بازی خیلی خوب را انجام بدهیم تا بتوانیم برنده بازی شویم.

دیدگاه‌ها