کد خبر : 1761627 | 24 خرداد 1400 ساعت 23:26 | 105.1K بازدید | 1 دیدگاه

تهدید عجیب یوفا برای دانمارک؛ 0-3 می شود!

پیتر اشمایکل، دروازه بان سابق دانمارک پیشنهادات یوفا در روز عجیب مسابقه این تیم برابر فنلاند را فاش کرد.

تهدید عجیب یوفا برای دانمارک؛ 0-3 می شود!

به گزارش "ورزش سه"، در دقایق پایانی نیمه اول دیدار دو تیم دانمارک و فنلاند که کریستین اریکسن دچار حمله قلبی شده و بازی برای بیش از یک ساعت متوقف شد. پیتر اشمایکل، دروازه بان سابق و پرافتخار تیم ملی دانمارک مدعی شد بازیکنان این کشور پس از ایست قلبی کریستین اریکسن نمی خواستند بازی خود در یورو 2020 مقابل فنلاند را از سر بگیرند، اما در واقع چاره ای جز انجام این کار نداشتند.

 

1611922

 

پیتر اشمایکل گفت: "این بحث جالبی است. بازیکنان تیم ملی دانمارک آنها با سه گزینه روبرو شدند، یکی اینکه بلافاصله بازی کرده و 50 دقیقه آخر مسابقه را در میدان حضور یابند. گزینه بعدی این بود که فردای بازی و در ساعت ساعت 12 ظهر (به وقت محلی) ادامه آن 50 دقیقه برگزار شود و گزینه سوم این بود که بازی 0-3 به سود فنلاند اعلام شود.

 

یوفا به بازیکنان دانمارک اعلام کرد بنابراین خودتان تصمیم بگیرید. آیا بازیکنان در آن شرایط دوست داشتند بازی کنند؟ آیا آنها واقعا چاره ای داشتند؟ فکر نمی کنم آنها راه حل دیگری پیش روی خود داشتند. همانطور که از کنفرانس مطبوعاتی روز گذشته سرمربی دانمارک شنیدید، او به طور جدی ابراز تاسف کرد که بازیکنان به زمین بازگشتند."

دیدگاه‌ها