کد خبر : 1761630 | 24 خرداد 1400 ساعت 23:49 | 75.9K بازدید | 2 دیدگاه

رفیق گواردیولا هم به بارسلونا بازگشت

سیلویا ترمولدا، متخصص تغذیه باشگاه منچسترسیتی در آستانه بازگشت به بارسلونا قرار دارد.

رفیق گواردیولا هم به بارسلونا بازگشت

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در فصل نقل و انتقالات تابستانی تا به حال بسیار فعال عمل کرده و از دیگر رقبای خود جلوتر بوده است. بعد از جذب سرخیو آگوئرو و اریک گارسیا از لیگ برتر انگلیس، باشگاه بارسلونا نیز برای آوردن سیلویا ترمولدا، متخصص تغذیه منچسترسیتی نیز اقدام کرده و این اتفاق به زودی رخ خواهد داد. همچنین اخباری در مورد احتمال انتقال آیمریک لاپورت، مدافع میانی سیتیزن ها به نوکمپ نیز شنیده می شود.

 

1612244

 

رابطه بارسلونا و منچسترسیتی در حال حاضر بسیار خوب است و هر دو باشگاه دائما در مورد جا به جایی احتمالی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی با یکدیگر در تماس هستند. ترمولدا از سال 2016 و از زمان انتصاب پپ گواردیولا به عنوان سرمربی جدید منچسترسیتی در این باشگاه مشغول به فعالیت شد. البته او در گذشته و در حضور طلسم فرانک رایکارد در نیوکمپ نیز عضوی از کادرفنی بارسلونا بود.

 

در حقیقت گواردیولا به دلیل تاثیر مثبت ترمولدا روی لیونل مسی و اقدامات او برای کاهش خطر مصدومیت ستاره آرژانتینی در اوایل دوران حرفه ایش، به او علاقه داشته و کار ترمولدا را قبول دارد. رابطه دوستی عمیقی گواردیولا با ترمولدا برقرار است و گواردیولا در مراسم عروسی ترمولدا خود با خاویر سالا مارتین، مدیر سابق بارسا، ساقدوش او بوده است.

دیدگاه‌ها