کد خبر : 1761766 | 25 خرداد 1400 ساعت 17:45 | 70.7K بازدید | 5 دیدگاه

رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه گفت

اعتراف دیرهنگام؛ در مورد کریم اشتباه کردیم

نوئل لوگرا رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه اذعان داشت که عدم دعوت از کریم بنزما به تیم ملی اشتباه بوده است.

اعتراف دیرهنگام؛ در مورد کریم اشتباه کردیم

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما ماه قبل و پس از مدت ها به تیم ملی فرانسه دعوت شد. او در پی وقایع مربوط به باج خواهی از متئو والبوئنا دیگر به تیم ملی فرانسه دعوت نشده بود و یورو 2016 و جام جهانی 2018 را از دست داد ولی در نهایت کادر فنی فرانسه متقاعد شد تا پاداش سه فصل درخشش کریم را بدهد و او وارد فهرست خروس ها برای یورو 2020 شد.

کریم احتمالا امشب برابر آلمان کار را از ابتدا شروع خواهد کرد تا پس از شش سال نخستین بازی رسمی خود برای فرانسه را انجام دهد.

 

 

1612461

 

 

نوئل لوگرا رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه بالاخره به اشتباه در عدم دعوت از کریم بنزما و تنبیه بی مورد این مهاجم ارزشمند اعتراف کرد و گفت:« مدت ها بود که دوست داشتم کریم به تیم ملی برگردد. در دو سه سال اخیر او در رئال باورنکردنی کار کرده و با مشاهده درخشش او به سختی می توانستیم خودمان را قانع کنیم که به تیم ملی دعوت نشود. رئال اگر نگوییم بهترین باشگاه دنیا، قطعا یکی از بهترین های دنیاست. دور کردن او از تیم ملی تصمیم اشتباهی بود.»

 

 

1611727

 

 

لوگرا ادامه داد:« کریم عوض شده و او را بسیار بالغ تر و باتجربه تر از قبل می بینم. با او رابطه خوبی دارم و رابطه کریم و دیدیه دشان(سرمربی) هم خوب است. او امروز برابر آلمان بازی خواهد کرد.»

 

دیدگاه‌ها