کد خبر : 1761862 | 26 خرداد 1400 ساعت 01:41 | 55.3K بازدید | 1 دیدگاه

پرواز جیمی جامپ با چتر بر فراز آلیانز آرنا (عکس)

در جریان بازی تیم های آلمان و فرانسه اتفاق بسیار جالبی رخ داد که در نوع خود بی نظیر بود.

پرواز جیمی جامپ با چتر بر فراز آلیانز آرنا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با بازگشت تماشاگران به ورزشگاه ها کم کم باید خودمان را آماده رونمایی از جیمی جامپ های جدیدی کنیم که  در جریان بازی های حساسِ دوران پیش از کرونا، لحظات سرگرم کننده ای را به وجود می آوردند.

 

1612779

 

اولین جیمی جامپِ رسمی بعد از کرونا اما یک مورد بسیار ویژه بود؛ او با چتر بر فراز ورزشگاه آلیانز آره¬نای شهر مونیخ ظاهر شد؛ جایی که بازی تیم های ملی آلمان و فرانسه در شرف آغاز بود. در حالی که ابتدا تماشاگران حاضر تصور می کردند که این اتفاق، جزو برنامه های مربوط به بازی و از سوی مسئولین برگزاری است اما در ادامه مشخص شد که ماجرا چیز دیگری است.

 

1612778

 

البته این تنها یک حرکت ساده نبود و فرد یاد شده یک دوست دار طبیعت بود که در اعتراض به تغییرات آب و هوایی ایجاد شده به دست بشر با چتر در ورزشگاه دور زده و روی چمن فرود آمد. وی با استفاده از چتر زرد و با شعار "Kine out oil Greenpeace" بر روی آن ، با زاویه شیب دار وارد ورزشگاه شد و به نظر می رسید پس از اتصال با سیم های متصل به سقف که مربوط به دوربین های تلویزیونی بود ، کنترل خود را از دست داده است.

 

1612780

 

او به طرز خطرناکی از کنار تماشاگران گذشته و در داخل زمین فرود آمد. بر اساس گزارش رسانه های اروپایی حداقل یک نفر از تماشاگران در این ماجرا زخمی شده است. نیروهای امنیتی حاضر در ورزشگاه نیز پس از فرود فرد یاد شده به داخل چمن، سریعا او را به بیرون هدایت کردند تا در کنار زمین مورد مداوا قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها