کد خبر : 1761865 | 26 خرداد 1400 ساعت 02:23 | 46.2K بازدید | 3 دیدگاه

فرانسه 3 گل زد اما یک بر صفر برد (عکس)

دو ستاره خط حمله فرانسه در بازی امشب گلزنی کردند اما داور هر دو گل را آفساید اعلام کرد.

فرانسه 3 گل زد اما یک بر صفر برد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های آلمان و فرانسه در حالی با گل به خودی متس هوملس به سود شاگردان دشان به پایان رسید که ستاره های خط حمله تیم دشان دو بار در نیمه دوم موفق به باز کردن دروازه نویر شدند اما کارلوس دل سرو گرانده، داور اسپانیایی این دیدار هر دو گل را مردود اعلام کرد.

 

بازی دو تیم در نیمه اول با پیروزی یک بر صفر تیم فرانسه به پایان رسید و در حالی که تصور می شد که در نیمه دوم این آلمان باشد که برای گلزنی روی دروازه حریف خطر ایجاد می کند اما این تور دروازه نویر بود که 2 بار در نیمه دوم لرزید.

 

کیلیان امباپه در دقیقه 66 در شرایطی دروازه آلمان را باز کرد که مشابه این گل را چند ماه پیش در همین ورزشگاه با لباس پاریس به بایرن زده بود. شادی گل مهاجم فرانسه اما دوام زیادی نداشت چرا که کمک داور بازی با بالا بردن پرچم خود، گل او را آفساید اعلام کرد و داور وسط نیز با تایید تصمیم کمک خود، شادی فرانسوی ها را ناتمام گذاشت. البته تصمیم داور در این صحنه بسیار عجیب بود چرا که با تاخیری بسیار آن را اعلام کرد.

 

1612789

 

1612790

 

در دقیقه 84 بازی، فرانسه یک بار دیگر با ضد حمله ای برق آسا، به گل رسید. این بار پاس در عمق زیبای پوگبا ابتدا به امباپه رسید و او با یک پاس در عرض دقیق، بنزما را در دهانه دروازه صاحب توپ کرد؛ مهاجم باتجربه فرانسوی ها برای گل کردن این پاس کار سختی نداشت و با یک بغل پای دقیق توپ را به تور دروازه چسباند تا بعد از دوری طولانی مدت از تیم ملی در اولین بازی رسمی اش گلزنی کرده باشد.

 

1612788

 

1612787


در حالی که دوربین های تلویزیونی روی صورت بنزما زوم کرده بودند تا عمق شادی او را به تصویر بکشند، سوت داور بار دیگر شادی فرانسوی ها را ناتمام گذاشت. کارلوس دل سرو گرانده برای تشخیص این صحنه از VAR کمک گرفت که نتیجه آن به ضرر فرانسوی ها بود تا آنها برای دومین بار در این دیدار یک شادی گل نافرجام را تجربه کنند.

دیدگاه‌ها