کد خبر : 1762125 | 27 خرداد 1400 ساعت 17:40 | 22.4K بازدید | 2 دیدگاه

مثل بالوتلی کودک است

واکنش جالب مورینیو به رفتار مهاجم جنجالی اتریش

آقای خاص مارکو آرناتوویچ مهاجم حاشیه ساز اتریشی را با ماریو بالوتلی مقایسه کرد.

واکنش جالب مورینیو به رفتار مهاجم جنجالی اتریش

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اتریش یکشنبه شب توانست با نتیجه 3-1 بر مقدونیه پیروز شده و نخستین پیروزی خود در تاریخ رقابت های یورو را به دست بیاورد.

اما اتفاقی که در پایان بازی بیش از همه بازتاب پیدا کرد، به واکنش مارکو آرناتوویچ پسر بد صرب تبار اتریشی ها پس از زدن گل سوم برمی گردد.

 

 

1612078

 

 

او پس از زدن گل سوم تیمش رو به آلیوسکی که مادری آلبانیایی دارد کرد و از لفظ ناشایستی استفاده کرد. علامت دست او نیز یک تعبیر نژادپرستانه دارد.

رسانه های مقدونیه و آلبانی به شدت علیه این اقدام آرناتوویچ اعتراض کرده و برخی منابع گزارش می دهند که او خطاب به آلیوسکی از کلمه "شیپتار" استفاده کرده است که یک لفظ تحقیرآمیز در صربستان علیه آلبانیایی تبارها محسوب می شود. بسیاری از بازیکنان مقدونیه ریشه ای آلبانیایی دارند.

 

 

1613164

 

 

در نهایت با شکایت مقدونیه، یوفا دیروز آرناتوویچ را از بازی برابر هلند محروم کرد.

ژوزه مورینیو در مورد ستاره جنجالی اتریشی نظرجالبی دارد. او آرناتوویچ را با ماریو بالوتلی(بازیکن سابق اینتر، میلان، سیتی و...) مقایسه کرد:« مورد آرناتوویچ برای من غیرمنتظره نبود. او مهاجم فوق العاده ای است و در وستهام بازی های او را دیده بودم. مشکل مارکو اینجاست که عملکردی کودکانه دارد و از این حیث مرا یاد ماریو بالوتلی می اندازد. این دو می توانند دوستان خوبی برای هم باشند. کار با چنین بازیکنانی ساده نیست و باید کنترل شوند. واکنش های شان به برخی مسائل بچه گانه است که هم خودشان را دچار مشکل می کند و هم تیم های شان را.»

 

 

دیدگاه‌ها