کد خبر : 1762185 | 27 خرداد 1400 ساعت 23:42 | 18.3K بازدید | 2 دیدگاه

پس از گلزنی برابر دانمارک؛

دی بروین: به احترام دانمارکی‌ها نمی‌خواستم شادی کنم

کوین دی بروین، ستاره بلژیک، پس از اینکه در نیمه دوم مسابقه برابر دانمارک به زمین آمد توانست یک پاس گل بدهد و یک گل هم بزند تا بلژیک 2-1 پیروز از زمین خارج شود.

دی بروین: به احترام دانمارکی‌ها نمی‌خواستم شادی کنم

به گزارش "ورزش سه" ، کوین دی بروین پس از پایان بازی بلژیک برابر دانمارک که با برد 2-1 شیاطین و صعود بلژیک به مرحله بعدی این رقابت ها خاتمه یافت، گفت که به دلیل احترامی که پس از اتفاقی که برای کریستین اریکسن افتاد برای تماشاچیان دانمارکی قائل است، بعد از گلزنی خوشحالی نکرده است.

 

1613345

 

بازیکنان و تماشاچیان حاضر در استادیوم پارکن کپنهاگ در دقیقه 10 این مسابقه به مدت یک دقیقه به تشویق کریستین اریکسن، ستاره دانمارک، گه پس از ایست قلبی در نخستین بازی دانمارک در یورو 2020، هنوز هم در بیمارستان بستری است پرداختند. بنرهایی در حمایت از ستاره دانمارک روی سکوها افراشته شده بود و بسیاری پیراهن شماره 10 این بازیکن را بالا گرفته بودند.

 

دی بروین که همچنان در حال بهبودی از مصدومیت سختی است که از ناحیه صورت در فینال چمپیونزلیگ نصیبش شد، در بازی امشب برای نخستین بار در یورو 2020 به میدان رفت و توانست پاس گل تورگان هازارد را بدهد و خودش نیز در دقیقه 70 بازی گل پیروزی بلژیک را به ثمر برساند.

 

1613325

 

دی بروین پس از پایان مسابقه گفت: "سرمربی من را به زمین فرستاد و از من خواست تا فضا ایجاد کنم. من گل زدم! اما نمی خواستم که پس از گل خوشحالی کنم. برای هواداران دانمارک احترام زیادی قائل هستم."

پیروزی 2-1 برابر دانمارک دومین پیروزی بلژیکی ها در یورو 2020 بود و باعث شد تا آنها پس از ایتالیا دومین تیمی باشند که به مرحله بعد این رقابت ها صعود می کنند.

دی بروین افزود: "می توانیم از این نتیجه خوشحال باشیم. می دانستیم که دقایق سختی برابر دانمارک و برابر تماشاگران خواهیم داشت، مخصوصا با توجه به اتفاقاتی که افتاده است."

 

بلژیک روز دوشنبه در آخرین بازی خود در گروه B به مصاف فنلاند خواهد رفت و تنها کسب یک امتیاز برای شیاطین کافی است تا صدرنشینی خود در این گروه را تضمین کنند.

 

 

 

دیدگاه‌ها