کد خبر : 1762201 | 28 خرداد 1400 ساعت 09:27 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

روبرتو مارتینز:

این پیروزی ما را به تیم بهتری تبدیل می‌کند

بلژیک پس از یک نیمه اول ضعیف، توانست در نیمه دوم بازی برابر دانمارک دو گل خیره کننده به ثمر برساند و پیروزی را از آن خود کند.

این پیروزی ما را به تیم بهتری تبدیل می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو مارتینز، سرمربی بلژیک، معتقد است که نمایش ضعیف بلژیک در نیمه اول مسابقه شب گذشته برابر دانمارک، به دلیل حضور پرشور هواداران پر سر و صدای دانمارکی در استادیوم پارکن کپنهاگ بوده است که فضایی رعب آور و مقهورکننده را برای بازیکنان بلژیک در ورزشگاه به وجود آورده بود.

دانمارک در بازی نخست خود در یورو 2020 تجربه تلخی داشت و ستاره این تیم، کریستین اریکسن، در زمین بازی دچار ایست قلبی شد. اما دانمارکی ها در بازی برابر بلژیک با روحیه ای مضاعف وارد میدان شدند و توانستند سریع ترین گل تاریخ رقابت های قهرمانی اروپا را در ثانیه 99 مسابقه وارد دروازه بلژیک کنند.

 

1613395

 

به زمین رفتن کوین دی بروین برای بلژیک در نیمه دوم رود بازی را تغییر داد و ستاره تاثیرگذار بلژیکی توانست یک پاس گل بدهد و یک گل هم به ثمر برساند تا شیاطین 2-1 پیروز میدان شده و به مرحله بعدی این رقابت ها صعود کنند.

در دقیقه 10 این بازی طبق قرار قبلی مسابقه به مدت یک دقیقه قطع شد تا بازیکنان و هواداران حاضر در ورزشگاه به تشویق اریکسن که هنوز هم در بیمارستان بستری است بپردازند.

 

1613398

 

روبرتو مارتینز پس از مسابقه گفت: "هوادارن جو فوق‌العاده ای را به وجود آورده بودند. این تماشاگران بودند که به تیم میزبان برتری یک گله را دادند و ما کمی شوکه شده بودیم.

حدود 20 دقیقه برای ما طول کشید تا دوباره تبدیل به خودمان بشویم اما نتوانستیم با آن شور و شوق و میل قلبی و فشاری که تیم دانمارک داشت مقابله کنیم. در نیمه اول من این را کاملا احساس کردم. احساسات زیادی در بازی جریان داشت.

نیمه دوم کاملا منطقی بود و ما کاراکتری فوق العاده و شجاعتی زیاد از خود نشان دادیم و کاملا می دانستیم که چه می خواهیم و باید چه کار کنیم. این از آن پیروزی هایی بود که تو از آن لذت می بری و آن را گرامی می داری، از آن پیروزی هایی که شما را به تیم بهتری تبدیل می کند."

 

1613397

 

مارتینز درباره دی بروین نیز افزود: "شما هرگز به استعداد او شک نمی کنید. مسلما این تقاضای بزرگی بود که از او بخواهیم در نیمه دوم به زمین برود و بتواند آنطور بر بازی تاثیر بگذارد.

شیوه بازی او در نیمه دوم اصلا شبیه بازیکنی نبود که تازه تحت عمل جراحی قرار گرفته و مدتی از زمین فوتبال دور بوده است. این به شما نشان داد که او چطور از خودش مراقبت می کند و چطور در تمرینات تمرکز دارد.

برای بازیکنی که مدتی طولانی از میادین دور بود این شیوه ای بسیار تحسین برانگیز برای شروع کار و تاثیر گذاشتن در یک بازی به آن صورت بود."

دیدگاه‌ها