کد خبر : 1762274 | 28 خرداد 1400 ساعت 17:45 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

اریک گارسیا:

لاپورت در بارسا؟ با او در این مورد حرف نزده ام

اریگ گارسیا مدافع جدید بارسا از انتقال احتمالی آیمریک لاپورت به باشگاه کاتالان استقبال کرد.

لاپورت در بارسا؟ با او در این مورد حرف نزده ام

به گزارش "ورزش سه"، اریک گارسیا چندی پیش از منچسترسیتی به بارسلونا پیوست. او محصول آکادمی لاماسیاست ولی سال 2017 بارسا را به مقصد سیتی ترک کرد. در حالی که 30 ژوئن قراردادش به اتمام می رسید، حاضر به تمدید نشد و پس از مذاکراتی مثبت با بارسا به باشگاه سابقش بازگشت. او فصل بعد یکی از مهره های دفاعی موثر بارسا خواهد بود. گارسیا این روزها در اردوی تیم ملی اسپانیا حضور دارد و یکی از بازیکنانی است که لوئیس انریکه سرمربی لاروخا در یورو 2020 روی وی حساب می کند.

 

 

1607769

 

 

شاید گارسیا آخرین مدافعی نباشد که امسال سیتی را به مقصد بارسا ترک می کند. این روزها شایعاتی پیرامون انتقال آیمریک لاپورت به بارسا نیز شنیده می شود.

گارسیا در مورد هم تیمی سابق در سیتی که اکنون در تیم ملی اسپانیا هم تیمی هستند به اسپورت گفت:« لاپورت در بارسا؟ نمی دانم و در این مورد با او حرف نزده ام. ما فعلا تمرکزمان روی یورو 2020 است ولی اگر به بارسا ملحق شود، قطعا اتفاق مثبتی خواهد بود چرا که بازیکن بزرگی است. هیچکس نمی تواند به این انتقال ایراد وارد کند.»

 

 

1609007

 

 

گارسیا سپس به تمجید از پپ گواردیولا پرداخت:« لغت برای ستایش از پپ گواردیولا کم می آورم. او می دانست که نمی خواهم با سیتی تمدید کنم و پذیرفت. ما مشکلی در این زمینه نداشتیم و بسیار از او ممنونم برای تمام کمک هایی که به من کرد.»

 

دیدگاه‌ها