کد خبر : 1762329 | 29 خرداد 1400 ساعت 01:23 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

لوو: پرتغال فقط رونالدو نیست

یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان، تاکید کرد که برای متوقف کردن پرتغال، نباید تنها روی کریس رونالدو تمرکز کنند.

لوو: پرتغال فقط رونالدو نیست

به گزارش "ورزش سه"، ژرمن ها که در اولین دیدارشان در یورو 2020 مقابل فرانسه شکست خوردند، فردا در دیداری حساس به مصاف پرتغال خواهند رفت؛ تیمی که در دیدار اول با درخشش کریس رونالدو و دو گلی که او به ثمر رساند، 3-0 مجارستان را از پیش رو برداشت.

اما لوو معتقد است که علی رغم آماده رونالدو، پرتغال بازیکنان دیگری هم دارد که می توانند برای آنها دردسرساز شوند و به همین دلیل نباید تنها روی متوقف کردن رونالدو تمرکز کنند.

سرمربی ژرمن ها گفت:" کریس رونالدو همچنان بازیکنی ویژه است؛ با تمام کنندگی و ضربات سر خوب اما پرتغال تنها یک بازیکن نیست. آنها 5-4 مهاجم در کلاس جهانی دارند. آنها از زمان قهرمانی شان در سال 2016 در کنار هم بازی می کنند. تیم آنها به خوبی تمرین کرده و از نظر فنی در بالاترین سطح است."

 

 

1613606

 

لوو همچنین تاکید کرد که تیمش در دیدار اول در کارهای دفاعی خوب عمل کرد و برای کسب نتیجه بهتر مقابل پرتغال باید عملکرد بهتری در کارهای هجومی داشته باشند:" ما بازی را فرانسه را آنالیز کردیم. ما در کارهای دفاعی خوب بودیم. نیازی به تغییر چندانی نداریم. اما نتوانستیم به اندازه کافی موقعیت ایجاد کنیم. ما روی این موضوع کار کردیم. در مورد ترکیب فردا تصمیم گیری می کنم. می توانم عزم و اراده بازیکنان تیم را احساس کنم.

در طول تورنمنت همیشه صحبت های زیادی در مورد نفرات و سیستم می شود. سیستم مهم نیست چون انعطاف پذیر است. ما نباید در این مورد صحبت کنیم. من یک سیستم غیرمنعطف نمی خواهم."

لوو همچنین در مورد شرایط لئون گورتسکا، هافبک تیمش، گفت:" مطمئنا نمی توانم روی استفاده از لئون برای 90 دقیقه برنامه ریزی کنم. او 6-5 هفته بازی نکرده است و نمی توان ناگهانی از 0 به 100 رسید. او یکی از گزینه های ما برای تعویض خواهد بود. او تمرینات خوبی داشت بنابراین یکی از گزینه هاست.

دیدگاه‌ها