کد خبر : 1762331 | 29 خرداد 1400 ساعت 01:27 | 12.8K بازدید | 4 دیدگاه

انگلیس 0-0 اسکاتلند: سه‌شیرها زور نداشتند

انگلیس در دومین دیدارش در رقابت های یورو 2020 مقابل اسکاتلند به تساوی 0-0 رضایت داد.

انگلیس 0-0 اسکاتلند: سه‌شیرها زور نداشتند

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان گرت ساوت‌گیت که در اواین دیدار با یک گل کرواسی را شکست داده بودند، در دیدار امشب نمایش چندان درخشانی نداشتند و در نهایت به یک امتیاز از این دیدار رضایت دادند.

انگلیسی ها بازی را بهتر آغاز کردند اما این بازیکنان اسکاتلند بودند که در دقیقه 4 اولین موقعیت خطرناک بازی را ایجاد کردند ولی حضور به موقع جان استونز، مانع گلزنی اودانل شد.

بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 11، روی ضربه کرنر میسون مونت، این جان استونز بود که با ضربه سر، توپ را به تیر دروازه اسکاتلند کوبید تا بازی همچنان بدون گل پیگیری شود.

 

1613610

 

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد اما موقعیت چندانی روی دروازه ها ایجاد نمی شد تا اینکه در دقیقه 30، روی ارسال اندی رابرتسون، بار دیگر اودانل صاحب موقعیت شد اما ضربه والی او را جوردن پپکفورد با یک واکنش خوب دفع کرد.

در دقایق پایانی نیمه اول هم بازی متعادل دنبال شد و در نهایت این نیمه بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، به پایان رسید.

نیمه دوم را انگلیس بهتر آغاز کرد و روی پاس لوک شاو، این میسون مونت بود که صاحب موقعیت شد اما شوت او را مارشال با یک واکنش به موقع به بیرون فرستاد.

در ادامه بازی متعادل شد و بازی بیشتر در میانه زمین در جریان بود تا اینکه در دقیقه 62، روی ضربه کرنر رابرتسون، هنلی ضربه اول را زد که توسط بازیکنان انگلیس بلوکه شد. توپ برگشتی به دایکس رسید و او هم شانس خود را امتحان کرد اما این باز هم تایرون مینگس با حضور به موقع، دروازه انگلیس را نجات داد.

 

1613612

 

حضور جک گریلیش به جای فودن در زمین کمی حملات انگلیسی ها را خطرناک تر کرد اما باز هم این اسکاتلندی ها بودند که در دقیقه 78 صاحب موقعیت بهتری شدند ولی ضربه آدامز روی ارسال رابرتسون، از بالای دروازه به بیرون رفت.

تلاش دو تیم برای رسیدن به گل برتری تا آخرین ثانیه ها ادامه داشت اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با نتیجه 0-0 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها