کد خبر : 1762344 | 29 خرداد 1400 ساعت 09:19 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

پس از نمایش ناامیدکننده؛

ساوت‌گیت: می‌دانیم که می‌توانیم بهتر از این بازی کنیم

تیم ملی انگلیس در دومین مسابقه خود در یورو 2020 به یک تساوی بدون گل ناامیدکننده برابر اسکاتلند دست یافت.

ساوت‌گیت: می‌دانیم که می‌توانیم بهتر از این بازی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، گرت ساوت گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، تایید کرد که انگلیس به اندازه کافی تلاش نکرد تا در دومین مسابقه خود در یورو 2020 برابر اسکاتلند پیروز شود، اما اضافه کرد که این نتیجه برای بازیکنان جوان او آموزنده خواهد بود.

سه شیرها در این مسابقه موفق نشدند از سد دفاع مستحم اسکاتلند که جانانه برای حفظ دروازه خود می جنگیدند و راه را بر مهاجمان انگلیس بسته بودند، عبور کنند و در نهایت به تقسیم امتیاز این بازی رضایت دادند.

 

1613641

 

گرت ساوت گیت پس از این تساوی گفت: "فکر می کنم که شب ناامیدکننده ای بود، ما می دانیم که می توانیم بهتر از این بازی کنیم. البته باید به اسکاتلند هم تبریک گفت، آنها دلاورانه دفاع کردند و خیلی خوب بازی کردند.

ما برای پیروزی در این بازی به اندازه کافی کار نکردیم اما چیزی که باید در یک تورنمنت فوتبال نگران آن باشیم، این است که باید اطمینان حاصل کنیم که کنترل خود را از دست نداده ایم.

کل تیم باید به خودمان نگاه کنیم و اول از همه خودم، ما باید بهتر شویم. ما برای برنده شدن در بازی امشب به اندازه کافی تلاش نکردیم، تلاش‌مان برای گلزنی کافی نبود.

ما باید برویم و به بازی امشب نگاه کنیم. می دانیم که این برای طرفداران ما ناامید کننده است، اما باید خودمان را بتکانیم و ادامه دهیم."

 

1613638

 

ساوت گیت در بازی دیشب بار دیگر دست به تعویض هری کین زد و پس از اینکه او در مقابل دروازه اسکاتلند موفق نبود، مارکوس راشفورد را به جای  کین به زمین فرستاد.

 

ساوت گیت درباره این تصمیم گفت: "ما احتیاج به دوندگی بیشتری داشتیم و من احساس کردم که مارکوس راشفورد به ما این انرژی را یم دهد. ما باید بر اساس چیزهایی که در بازی می بینیم این تصمیمات را بگیریم.

ما هنوز داریم روی این الگوها کار می کنیم، ما زیر فشار در سطح بالایی بازی می کنیم و امشب یافتن فضا برای کار دشوار بود. اسکاتلند خوب بازی کرد و ما نتوانستیم خطوط آنها را باز کنیم.

 

1613639

 

من دقیقاً می دانم که این تیم کجای کار است. این یک تیم جوان است و برخی از آنها شبی را تحت این شدت و فشار تجربه نکرده اند، این برای آنها یک فرصت یادگیری بزرگ است. این همان چیزی است که باید به آن نگاه کنیم تا به جلو حرکت کنیم."

دیدگاه‌ها