کد خبر : 1762374 | 29 خرداد 1400 ساعت 11:39 | 21.3K بازدید | 1 دیدگاه

"تعویض شدن هم بخشی از بازی است"

واکنش هری کین به تعویض شدن جنجالی مقابل اسکاتلند

پس از یک نمایش پرانتقاد برابر اسکاتلند که منجر به تعویض هری کین شد، کاپیتان انگلیس می گوید که تصمیم سرمربی در این باره درست بوده است.

واکنش هری کین به تعویض شدن جنجالی مقابل اسکاتلند

به گزارش "ورزش سه"، انگلیس پس از برد 1-0 برابر کرواسی در نخستین دیدار خود در یورو 2020 در دومین گام برابر اسکاتلند نمایش ناامیدکننده ای داشت و به تساوی بدون گل دست یافت تا سیل انتقادات از سوی هواداران این تیم به سوی سه شیرها سرازیر شود.

هری کین، پس از اینکه نتوانست در مقابل دروازه حریف خطری ایجاد کند، تصمیم ساوت گیت درباره تعویض خود در بازی برابر اسکاتلند را پذیرفت و هر چند ناراحتی خود را از تعویض در 16 دقیقه مانده به پایان بازی پنهان نکرد اما مراقب بود تا از تصمیم ساوت گیت نیز انتقاد نکند.

کین در هر دو مسابقه انگلیس در یورو 2020 تعویض شده است، بر خلاف جام جهانی 2018 در روسیه که او حتی یک بار هم تعویض نشد.

 

1613694

 

ستاره 28 ساله انگلیس یکی از سوت و کورترین بازی های خود با پیراهن تیم ملی را شب گذشته برابر اسکاتلند تجربه کرد؛ کین در طول 74 دقیقه حضورش در زمین بازی تنها 19 باز به توپ ضربه زد! هر چند با این وجود باز هم بعید است که ساوت گیت در بازی بعدی انگلیس برابر جمهوری چک کین را از ابتدا به زمین نفرستد.

 

کین پس از پایان مسابقه درباره تعویض شدنش گفت: "این هم بخشی از بازی است. سرمربی احساس کرد که این تصمیم درستی است و به آن عمل کرد. همین است که هست."

 

1613692

 

گرت ساوت گیت، سرمربی انگلیس، در کنفرانس پس از بازی خودتوضیح داد که انگلیس به انرژی و دوندگی بیشتری برابر مدافعان اسکاتلند نیاز داشت و این موضوع دلیل تعویض هری کین بود، هرچند حتی حضور مارکوس راشفورد در زمین نیز تاثیثر دلخواه ساوت گیت را بر بازی نگذاشت.

ساوت گیت درباره این تصمیم گفت: "ما احتیاج به دوندگی بیشتری داشتیم و من احساس کردم که مارکوس راشفورد به ما این انرژی را می دهد. ما باید بر اساس چیزهایی که در بازی می بینیم این تصمیمات را بگیریم.

ما هنوز داریم روی این الگوها کار می کنیم، ما زیر فشار در سطح بالایی بازی می کنیم و امشب یافتن فضا برای کار دشوار بود. اسکاتلند خوب بازی کرد و ما نتوانستیم خطوط آنها را باز کنیم."

 

کین همچنین معتقد بود که انگلیس در حد و اندازه های خود ظاهر نشد اما خوشبختانه همچنان سرنوشت خود را در دست دارند و با پیروزی برابر جمهوری چک می توانند به مرحله بعد صعود کنند.

 

1613637

 

کین اضافه کرد: "این بهترین بازی ما نبود اما یک امتیاز دیگر به صعود نزدیک شدیم و این هدف نهایی ما است. نتیجه منصفانه ای بود، اسکاتلند خوب بازی کرد. ما می دانیم که هیچ مسابقه ای آسان نخواهد بود چرا که این قهرمانی اروپا است و اسکاتلندی ها هم در این بازی از جان مایه گذاشتند.

یک بازی مهم دیگر برابر جمهوری چک در چند روز آینده پیش روی ما است. این چیزی نیست که ما می خواستیم اما به هر حال یک قدم دیگر به صعود نزدیک شدیم. قدم به قدم پیش خواهیم رفت تا راه بیافتیم."

 

 

 

دیدگاه‌ها