کد خبر : 1762447 | 29 خرداد 1400 ساعت 17:00 | 69.4K بازدید | 3 دیدگاه

لیگ حرفه ای آمریکا؛

مقصد بعدی گریزمان پس از جدایی از بارسا

آنتوان گریزمان به بازنشستگی در لیگ حرفه ای فوتبال آمریکا فکر می کند.

مقصد بعدی گریزمان پس از جدایی از بارسا

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان در سال 2019 از اتلتیکو مادرید به بارسا پیوست و اتلتیکو از درآمد حاصل از این انتقال برای به خدمت گرفتن ژوائو فلیکس از بنفیکا استفاده کرد.

ستاره فرانسوی در این مدت موفق نشده در حد و اندازه هایی که از او انتظار می رفت، ظاهر شود و بارسا دو فصل پیاپی است که موفق به قهرمانی در لالیگا نمی شود.

 

 

1595057

 

 

در دو سال اخیر و خصوصا در ماه های ابتدایی بارها شایعاتی در مورد بروز اختلاف بین آنتوان گریزمان و لیونل مسی در رختکن بارسلونا وجود داشت، اما کم کم این اخبار کمرنگ تر شد. اخیرا مهاجم فرانسوی بارسلونا فاش کرد روزهای دشواری هم در بارسلونا داشته، اما فصل بعد و با حضور بازیکنان جدید، شرایط بهتر می شود.

 

 

1603829

 

 

گریزمان سه سال دیگر با بارسا قرارداد دارد و هرچند اخباری در مورد بازگشت او به اتلتیکو شنیده می شود، ولی به نظر نمی رسد نه او و نه بارسا تمایلی برای جدایی داشته باشند. گریزمان چند بار در مصاحبه های خود گفته بود که دوست دارد در پایان فوتبالش به لیگ آمریکا برود.

او یک بار دیگر بر این مساله تاکید کرد و گفت:«  هنوز سه سال از قراردادم با بارسلونا باقی مانده است. قراردادم تا سال 2024 است و بعد از آن فکر می کنم زمان مناسبی باشد که به آمریکا بروم. این کشور و فرهنگش را دوست دارم؛ ضمن این که لیگ بسکتبال NBA و عطش برای چالش های جدید نیز مرا به سمت آمریکا می کشاند.

دوست دارم فوتبالم را در لیگ MLS به پایان برسانم اما قطعا برای تفریح به آنجا نمی روم و می خواهم بدرخشم و قهرمان شوم.»

دیدگاه‌ها