کد خبر : 1762453 | 29 خرداد 1400 ساعت 17:25 | 34K بازدید | 4 دیدگاه

ایجنت ستاره هلندی:

مسی برای پیوستن واینالدوم به بارسا بی‌تابی می‌کرد!

مدیر برنامه های جورجینیو واینالدوم ادعا کرد که لیونل مسی مشتاق بود تا این بازیکن را با پیراهن بارسا مشاهده کند.

مسی برای پیوستن واینالدوم به بارسا بی‌تابی می‌کرد!

به گزارش "ورزش سه"، 9 روز پیش انتقال جورجینیو واینالدوم به پی اس جی بالاخره رسمی شد. هافبک هلندی لیورپول پس از 5 فصل خوب در این باشگاه با اتمام قراردادش از این پس برای پی اس جی به میدان خواهد رفت.

 

 

1521065

 

 

واینالدوم ماه پیش ابتدا با بارسلونا وارد مذاکره شد. مدیر برنامه های او چند دور مذاکرات مثبت با باشگاه کاتالان داشت و حتی روز تست پزشکی او نیز مشخص شده بود. برنامه بارسا معرفی واینالدوم در اواسط هفته بود اما در نهایت او با دریافت پیشنهاد مالی به مراتب بهتر از پی اس جی، تصمیم گرفت به باشگاه پاریسی ملحق شود.

 

همفری نیمان ایجنت واینالدوم در مورد چگونگی انتقال این بازیکن به پی اس جی گفت:« خود من هم فکر می کردم او به بارسا خواهد رفت. جورجینیو می دانست که لیونل مسی چقدر دوست داشت او به بارسا برود. همه چیز هم مهیا بود و او بی تاب این انتقال بود. بازی کنار مسی آرزوی همه فوتبالیست هاست ولی در نهایت همه چیز روندی دیگر را طی کرد.»

 

 

1613501

 

 

نیمان ادامه داد:« چندین دور مذاکره مثبت با بارسا داشتیم و همه چیز خوب پیش می رفت تا اینکه پیشنهاد پی اس جی رسید. علاقه آنها شدید و جدی بود ضمن اینکه مائوریسیو پوچتینو(سرمربی پی اس جی) گفت و گوی مثبتی با جورجینیو داشت و او را متقاعد کرد که به پاریس بیاید و در نهایت پیشنهاد بارسا را رد کرد. معتقدم گفت و گو با پوچتینو تاثیر بسیار زیادی در منتفی شدن انتقال او به بارسا داشت.»

 

دیدگاه‌ها