کد خبر : 1762457 | 29 خرداد 1400 ساعت 18:01 | 50.8K بازدید | 4 دیدگاه

پائو تورس، تابستان 2022

مانع بزرگ در راه پیوستن جانشین راموس به رئال

پائو تورس مدافع ملی پوش اسپانیایی، حداقل این تابستان جانشین سرخیو راموس در رئال نخواهد شد.

مانع بزرگ در راه پیوستن جانشین راموس به رئال

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دو روز پیش رسما با سرخیو راموس قطع همکاری کرد. کاپیتان و رهبر خط دفاعی کهکشانی ها پس از 16 سال از این تیم جدا شده و باشگاه مادریدی باید به دنبال جانشین برای او باشد.

صحبت از جولز کُنده و پائو تورس به عنوان گزینه های رئال در میان است ولی جذب هر دو تقریبا غیرممکن به نظر می رسد.

 

 

1613775

 

 

پائو تورس از مدت ها پیش گزینه مورد علاقه رئال مادرید برای تقویت خط دفاعی محسوب می شود ولی مدافع 23 ساله ویارئال که متولد همین شهر است، به احتمال فراوان تابستان امسال در ویارئال ماندنی خواهد بود چرا که رئال پول لازم برای خرید او را ندارد.

 

تورس همه خصوصیات لازم برای تبدیل شدن به بازیکن رئال را دارد؛ او هرچند جوان است ولی چندین سال است که در بالاترین سطح فوتبال اسپانیا فعالیت می کند. تورس نقش مهمی در قهرمانی ویارئال در لیگ اروپا داشت و اکنون همراه با آیمریک لاپورت زوج دفاعی ثابت تیم ملی اسپانیا محسوب می شود. رئال با او بار دیگر در لاروخا نماینده خواهد داشت(اکنون رئال هیچ بازیکنی در تیم ملی ندارد) ولی مشکل اینجاست که ویارئال برای فروش تورس 50 میلیون یورو می خواهد که در توان رئال نیست.

 

 

1613777

 

 

حتی اگر رافا واران هم به فروش برسد، رئال مبلغ انتقال را برای جذب تورس هزینه نخواهد کرد چرا که هدف اول، به خدمت گرفتن کیلیان امباپه است.

 

رئال خوشبین است که فصل بعد با بازگشت هواداران به ورزشگاه ها شرایط اقتصادی رو به بهبود برود و تابستان بعد بتواند تورس را جذب کند. رئال برای جذب این بازیکن بدون رقیب نیست و گفته می شود منچستریونایتد نیز سخت علاقه مند به تورس است.

دیدگاه‌ها