کد خبر : 1762522 | 29 خرداد 1400 ساعت 23:48 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

لوو: روحیه بزرگی از خودمان به نمایش گذاشتیم

یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان، از عملکرد شاگردانش مقابل پرتغال تمجید کرد.

لوو: روحیه بزرگی از خودمان به نمایش گذاشتیم

به گزارش "ورزش سه"، آلمان که شروع ناامیدکننده ای در رقابت‌های یورو داشت و در مسابقه اول خود از فرانسه شکست خورد امروز موفق شد با ارائه یک نمایش فوق العاده مدافع عنوان قهرمانی یعنی پرتغال را با نتیجه 4-2 شکست دهد تا امید زیادی برای صعود به مرحله بعد داشته باشد.

 

یواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان، در پایان بازی گفت: "ما طی روزهای گذشته در مورد چند چیز صحبت کردیم. بعد از بازی برابر فرانسه هنوز به دنبال تعادل بودیم و می‌دانستیم که برای داشتن شانس مجبور به پیروزی در این مسابقه هستیم. ما مبارزه کردیم و روحیه بزرگی از خود نشان دادیم. ما حملات بسیار خوبی در برابر یک حریف واقعاً قوی داشتیم.

ما هرگز در مورد خودمان تردید نداشتیم. می دانستیم که می توانیم بهتر کار کنیم. بازی بعدی شاید دشوارتر باشد زیرا مجارستان دفاعی تر بازی می کند و با 9-8 نفر دفاع می کند. ما باید قدم به قدم پیش برویم. تیم هایی که در دو بازی اول بی نقص کار می کنند، به ندرت قهرمان تورنمنت می‌شوند."

او همچنین در مورد تعویض هوملس، گوسنس و گوندوگان در اواسط نیمه دوم گفت:" هوملس از ناحیه تاندون دچار مشکل شد. گوسنس از ناحیه عضله روی ران و گوندوگان از ناحیه عضله پشت ساق پا. ما نمی خواهیم هیچ ریسکی بکنیم. وقتی مشکل ماهیچه ای به وجود می‌آید، همیشه می تواند خیلی خطرناک باشد. اما فکر نمی کنم چیز جدی ای باشد."

 

 

1613941

 

 

توماس مولر، ستاره تیم ملی آلمان، نیز بعد از پیروزی مقابل پرتغال گفت: "ما به شدت به این سه امتیاز نیاز داشتیم و سرنوشت را در دستان خودمان قرار دادیم. اما ما نباید تمرکز را از دست بدهیم. مجارستان چیزی برای از دست دادن ندارد و باید خیلی مراقب باشیم.

 

در بسیاری از جنبه های بازی امروز عملکرد خوبی داشتیم اما در برخی مسائل هنوز هم باید بهبود پیدا کنیم. امشب برخی حملات ما واقعاً قدرتمندانه بود."

 

 

1613939

 

 

کای هاورتز، هافبک تیم ملی آلمان، نیز گفت: "به نظر من بازی مقابل فرانسه نیز بد نبود و ما فوتبال خوبی انجام دادیم. اما امروز شانس های بیشتری داشتیم و  حملات متعددی انجام دادیم. امشب می توانیم خوشحال باشیم اما یک بازی بزرگ دیگر پیش روی ماست و باید همین گونه ادامه دهیم."

 

 

1613938

دیدگاه‌ها