کد خبر : 1762529 | 30 خرداد 1400 ساعت 01:25 | 31.8K بازدید | 7 دیدگاه

اسپانیا 1-1 لهستان: با موراتا به برد فکر نکن!

تیم ملی اسپانیا در دومین دیدارش در رقابت های یورو 2020 مقابل لهستان به تساوی 1-1 رضایت داد.

اسپانیا 1-1 لهستان: با موراتا به برد فکر نکن!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوئیز انریکه که در دیدار اول مقابل سوئد با تساوی بدون گل متوقف شده بودند، در دیدار امشب هم تنها یک بار به گل رسیدند و در نهایت تنها به یک امتیاز دست پیدا کردند. این نتیجه در حالی رقم خورد که این تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت و از جمله به یک ضربه پنالتی هم رسید اما همه آنها را از دست داد.

لهستان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 6 این کلیچ بود صاحب موقعیت شد اما ضربه او از بالای دروازه اونای سیمون به بیرون رفت.

پس از آن نوبت اسپانیایی ها بود که ابتکار عمل را در دست بگیرند و در دقیقه 10، اولین موقعیت این تیم نصیب دنی اولمو شد اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که شزنی انتظار آن را می کشید.

برتری قرمزها ادامه پیدا کرد و در دقیقه 19، روی پاس موراتا، این پدری بود که می توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما ضربه او چندان خوب نبود و لهستانی‌ها به راحتی توپ را دفع کردند.

فشار حملات اسپانیا ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 25، سرانجام قفل دروازه لهستان باز شد. روی حرکت جرارد مورنو از سمت راست و پاس او به پشت مدافعان لهستان بود که موراتا با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد. ابتدا داور این گل را آفساید اعلام کرد اما بعد از بررسی با VAR، گل را پذیرفت و اسپانیا پیش افتاد.

 

1613958

 

برتری اسپانیا بعد از این گل هم ادامه داشت و بازیکنان این تیم همچنان ابتکار عمل را در دست داشتند. در دقیقه 34، اسپانیا صاحب یک ضربه آزاد شد اما ضربه مورنو از کنار دروازه به بیرون رفت.

این برتری ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 43، چیزی نمانده بود که اسپانیا روی یک ضدحمله خطرناک به گل تساوی برسد اما ضربه سوئیدرسکی به تیر دروازه برخورد کرد و توپ برگشتی هم نصیب لواندوفسکی شد ولی ضربه او را هم اونای سیمون دفع کرد.

در آخرین دقایق این نیمه باز هم اسپانیایی ها بیشتر بر بازی مسلط بودند اما در نهایت در این نیمه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و شاگردان انریکه با همان یک گل برتری به رختکن رفتند.

در نیمه دوم هم لهستان شروع بهتری داشت و بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، در دقیقه 54 به گل تساوی رسید. روی یک حرکت از سمت راست بود که ارسال یوزویاک مقابل دروازه به لواندوفسکی رسید و او هم با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

 

1613960

 

اسپانیایی ها خیلی زود به این گل واکنش نشان دادند و تنها سه دقیقه بعد صاحب یک ضربه پنالتی شدند. جرارد مورنو که در محوطه جریمه حریف صاحب توپ شده بود، توسط مودر سرنگون شد و داور هم بعد از استفاده از VAR، نقطه پنالتی را نشان داد.

خود مورنو پشت توپ قرار گرفت اما ضربه اش را محکم به تیر عمودی دروازه کوبید و توپ برگشتی را هم موراتا با ضربه ای بد به بیرون زد.

 

1613961

 

در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 65، روی پاس مورنو، موراتا بار دیگر صاحب موقعیت شد اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که شزنی حضور داشت.

حملات اسپانیایی ها ادامه پیدا کرد و در مقابل لهستانی ها تلاش می کردند تا روی ضدحملات به گل برتری برسند. در دقیقه 80، بار دیگر موراتا صاحب موقعیت شد اما تعلل او باعث شد تا بدنارک توپ را دفع کرد و توپ برگشتی را هم رودری زد که توسط شزنی مهار شد.

تلاش دو تیم برای زدن گل برتری در دقایق پایانی هم ادامه داشت اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و دو تیم امتیازات را تقسیم کردند.

دیدگاه‌ها