کد خبر : 1762546 | 30 خرداد 1400 ساعت 09:08 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

پس از یک تساوی دیگر؛

لوییز انریکه: انتظار بیشتری داشتیم

شب گذشته اسپانیا برابر لهستان به تساوی 1-1 دست یافت تا از دومین بازی خود در یورو 2020 هم تنها یک امتیاز به دست بیاورد.

لوییز انریکه: انتظار بیشتری داشتیم

به گزارش "ورزش سه"، جرارد مورنو یک پنالتی برای اسپانیا از دست داد و آلوارو موراتا نیز در ریباند نتوانست توپ را درون دروازه بفرستد تا اسپانیا و لهستان با گل های موراتا و روبرت لواندوفسکی، به تساوی 1-1 و تقسیم امتیازات در دومین بازی خود در یورو 2020 رضایت دهند.

لوییز انریکه سرمربی اسپانیا پس از پایان مسابقه و در شرایطی که لا روخا حالا باید برای رسیدن به جمع 16 تیم بجنگد، گفت که از اسپانیا در یورو 2020 انتظارات بیشتری داشته است.

 

1613968

 

اسپانیا در گروه E این رقابت ها قرار دارد و در نخستین بازی خود برابر سوئد نیز به تساوی بدون گل دست یافته بود.

شاگردان لوییز انریکه روز چهارشنبه در آخرین بازی خود از مرحله گروهی به مصاف اسلواکی خواهند رفت و برای جلوگیری از حذفی زودهنگام، محکوم به پیروزی برابر این تیم هستند.

 

لوییز انریکه گفت: "من انتظار بیشتری داشتم. انتظار داشتم شش امتیاز گرفته باشیم و هیچ گلی نخورده باشیم. اما شرایط فعلا این است.

ما اکنون به مسابقه مرگ و زندگی خود رسیده ایم و اگر می خواهیم صعود کنیم باید پیروز شویم. اگر پیروز شویم، صعود خواهیم کرد. در غیر این صورت ما حذف خواهیم شد. واقعیت این است.

اگر این یک مسابقه بوکس بود ما  برنده می شدیم اما لهستان هم می توانست پیروز شود. آنها شانس هایی برای گلزنی داشتند و ما را به دردسر انداختند."

 

1613969

 

سرمربی اسپانیا روز جمعه در دفاعی جانانه از موراتا، مهاجم اسپانیا که پس از بازی برابر سوئد بسیار مورد انتقاد قرار گرفته بود، گفت که تیم او "موراتا و 10 بازیکن دیگر" هستند. هر چند انریکه در ترکیب یازده نفره خود جرارد مورنو، مهاجم 23 گله ویارئال که در فصل گذشته تنها یک گل کمتر از لیونل مسی، آقای گل لالیگا، به ثمر رسانده بود، را به جای فران تورس در کنار  موراتا قرار داد.

مورنو که در دقیقه 56 بازی موفق شده بود از حریف پنالتی بگیرد، خودش پشت ضربه ایستاد و با یک ضربه زمینی، گوشه سمت راست دروازه لهستان را نشانه گرفت؛ ضربه ای که با برخورد به تیر دروازه از دست رفت تا اسپانیا بهترین شانس خود برای پیش افتادن از حریف را از دست بدهد.

 

1613974

 

موراتا هم با وجودی که در نیمه اول توانسته بود با گلزنی اسپانیا را به پیروزی امیدوار کند، در نیمه دوم و پس از برخورد ضربه پنالتی مرونو به تیر دروازه در ریباند این توپ می توانست دروازه لهستان را بار دیگر باز کند اما ضربه او هم از دقت کافی برخوردار نبود و از کنار دروازه راهی اوت شد تا فرصت پیروزی از دست ماتادورها سُر بخورد.

دیدگاه‌ها