کد خبر : 1762631 | 30 خرداد 1400 ساعت 15:19 | 31.4K بازدید | 9 دیدگاه

گزارش آاس؛

2 بارسایی در جمع 4 بازیکن ناامیدکننده اسپانیا

تیم ملی اسپانیا دیشب در دومین بازی خود از یورو 2020 برابر لهستان متوقف شد.

2 بارسایی در جمع 4 بازیکن ناامیدکننده اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا که در بازی اول خود برابر سوئد به تساوی بدون گل رسیده بود، شب گذشته در ورزشگاه لاکارتوخا مقابل لهستان نیز 1-1 متوقف شد. این بار آلوارو موراتا که بازی اول موقعیت های زیادی را از دست داده بود و توسط دسته ای از هواداران هو شد، توانست گلزنی کرده و لاروخا را پیش بیندازد اما روبرت لواندوفسکی در نیمه دوم کار را به تساوی کشاند.

اسپانیا توسط جرارد موره نو یک پنالتی را هم از دست داد و موراتا در ریباند نتوانست دروازه خالی را باز کند. اسپانیا برای صعود به دور بعد محکوم به پیروزی بر اسلواکی در بازی آخر است.

 

 

1613952

 

 

با تساوی دیشب موج انتقادات از اسپانیا قوت گرفته و بیش از همه 4 بازیکن مورد سوال قرار گرفته و عملکردشان ناامیدکننده توصیف شده است.

نشریه آاس از آیمریک لاپورت(سیتی)، پدری گونزالس(بارسا)، جوردی آلبا(بارسا) و رودری(سیتی) به عنوان 4 بازیکن مایوس کننده اسپانیا نام برده است. لاپورت روی تک گل لهستان مقصر بود و به لواندوفسکی اجازه سر زدن داد.

 

 

1612270

 

 

پدری در نیمه دوم برابر هافبک های تنومند لهستان حرفی برای گفتن نداشت. رودری هم که نسبت به سیتی در اسپانیا کمی عقب تر بازی می کند، نتوانست نظم لازم را به بازی لاروخا بدهد.

جوردی آلبا کاپیتان اسپانیا شروعی طوفانی داشت ولی هر چه از بازی گذشت، او از لحاظ بدنی دچار افت شد و آاس معتقد است باید گایا جای او وارد زمین می شد.

 

 

1612257

 

 

آاس البته نوشته است که اینها مقصران اصلی تساوی اسپانیا نیستند ولی به دلیل کیفیت بالای شان، توقعات زیادی از آنها می رود که هنوز نتوانسته اند آنها را برآورده کنند.

 

دیدگاه‌ها