کد خبر : 1762655 | 30 خرداد 1400 ساعت 17:15 | 15.9K بازدید | 2 دیدگاه

بایرن مونیخ و رد شانس جذب سرخیو راموس

بایرن مونیخ تمایلی به جذب سرخیو راموس، کاپیتان 34 ساله و سابق رئال مادرید نشان نداده است.

بایرن مونیخ و رد شانس جذب سرخیو راموس

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره انتظارات در مورد آینده سرخیو راموس، مدافع اسپانیایی و پرافتخار رئال مادرید به اتمام رسید و او هفته گذشته در یک نشست خبری رسما اعلام کرد بعد از 16 سال از رئال مادرید جدا خواهد شد. در حالیکه در روزهای اخیر اخبار حاکی از احتمال توافق او برای تمدید یک ساله قرارداد بود، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و سرخیو راموس بعد از سال ها از باشگاه رئال مادرید جدا شد. البته راموس در نشست خبری خود اعلام کرد قصد ماندن در مادرید را در سر داشته، اما این اتفاق در نهایت رخ نداده است.

 

1601324

 

در همین 72 ساعت اخبار و شایعات زیادی در مورد مقصد بعدی سرخیو راموس شنیده شده است. اما نشریه بیلد امروز در گزارشی مدعی شد چند ماه قبل شایعاتی در مورد احتمال انتقال سرخیو راموس به بایرن مونیخ مطرح شده بود. در مقطعی که هانسی فلیک هدایت بایرن را به عهده داشت، مذاکراتی غیررسمی در این خصوص انجام شده بود، اما در ادامه باشگاه بایرن مونیخ از جذب سرخیو راموس منصرف شده و تمایلی به ادامه مذاکرات نشان نداده است.

 

احتمالا سن و سال این مدافع اسپانیایی و البته دستمزد بالای مورد نظر راموس، از دلایل اصلی منتفی شدن این انتقال بوده است. در حال حاضر از تیم هایی چون منچستریونایتد، میلان، پاری سن ژرمن و سویا به عنوان مقاصد احتمالی سرخیو راموس نام برده شده و احتمالا او طی چند روز آینده نام تیم بعدی خود را به صورت رسمی اعلام خواهد کرد.

دیدگاه‌ها