کد خبر : 1762667 | 30 خرداد 1400 ساعت 18:22 | 12.5K بازدید | 4 دیدگاه

مرادمند:مددی تمرکز تیم را قبل از بازی برهم می زند

مدافع تیم استقلال با انتقاد از مدیرعامل تیم خود، اعلام کرد که او روز قبل از بازی، تمرکز تیم را بر هم زده است.

مرادمند:مددی تمرکز تیم را قبل از بازی برهم می زند

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد اختلافات استقلالی ها با مدیرعامل تیمشان به بالاترین میزان خود رسیده و پس از اینکه روز گذشته فرهاد مجیدی صحبت هایی را علیه احمد مددی مطرح کرد، حالا و پس از فرشید اسماعیلی این بار نوبت به مرادمند رسید تا به مدیرعامل تیمش حمله کند.


مددی صبح امروز در گفتگویی درخصوص صحبت های روز گذشته مجیدی واکنش نشان داد. او در قسمتی از صحبت هایش درخصوص برگشت خوردن چک های محمدحسین مرادمند گفت: باید بگویم که ایشان چک رضایت نامه‌ شان که مشاور محترم هیات مدیره دادند را نقد کرده‌اند و چک شخصیشان را به باشگاه پدیده داده‌اند. به عبارت دیگر چک برگشتی آقای مرادمند شخصی است و ربطی به باشگاه ندارد. ایشان علاوه بر چک رضایت نامه که باید به پدیده می‌داد، ۵۷ درصد از قراردادش را هم دریافت کرده است.


این صحبت های مددی نیز با واکنش مدافع آبی پوشان همراه شد. مرادمند در گفتگوی کوتاهی در این خصوص گفت: آقای مددی به نظر من اگر شما موفقیت استقلال را می خواستی روز قبل از بازی تمرکز تیمت را از بین نمی بردی. شما صحبت از انتشار قرارداد بازیکنانی از جمله من را مطرح کردی ولی منِ حسین مرادمند روی بازی فردا تمرکز کردم و به امید خدا بعد از موفقیت در بازی فردا پاسخ اظهارات شما را خواهم داد.


به هر حال در آستانه دیدار حساس استقلال و پدیده، این تیم غرق در حاشیه و مشکلات شده و فرهاد مجیدی نیز ظاهرا قرار است در نشست خبری پس از بازی فردا صحبت های مهمی را درخصوص مدیریت آبی پوشان و مدیرعامل این تیم مطرح کند.

دیدگاه‌ها