کد خبر : 1762779 | 31 خرداد 1400 ساعت 00:56 | 30.3K بازدید | 8 دیدگاه

سالروز شیرین برای میناوند در پوکر پرسپولیس

پرسپولیس در شرایطی در روز ۳۰ خرداد قهرمان سوپرجام شد که در چنین روزی در سال ۷۴ زنده‌یاد میناوند به این تیم پیوست.

سالروز شیرین برای میناوند در پوکر پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، زنده یاد مهرداد میناوند ۳۰ خردادماه ۱۳۷۴ بعد از دو سال حضور در پاس، به پرسپولیس پیوست و در مجموع دو بار حضور در این باشگاه، ۱۰۸ بار پیراهن این تیم را برتن کرد و ۱۳ گل به ثمر رساند و دو بار در سال‌های ۱۳۷۴ و ۱۳۷۶ با پرسپولیس قهرمان لیگ آزادگان شد.

 

مهرداد در سال ۷۴ به‌عنوان یک بازیکن جوان و با آتیه در حالی به پرسپولیس آمد که این تیم بزرگانی چون محرمی و شاهرودی را در دفاع چپ داشت. استانکو که همچون مایلی‌کهن اعتقاد ویژه‌ای به مهرداد داشت، از محرمی در قلب دفاع و از‌ زوج میناوند و شاهرودی در دفاع و هافبک چپ بهره برد.

 

1614351

 

علی پروین در مصاحبه‌ای شاهرودی و مهرداد میناوند را بهترین جانشین مجتبی محرمی در سمت چپ فوتبال ایران دانسته بود؛ پروین اعتقاد داشت مهرداد میناوند توانایی استفاده صحیح از پای راست که پای غیرتخصصی‌اش بود را داراست.

 

میناوند تا ۲۶ سالگی برای تیم ملی بازی کرد و  ۷۲ بازی ملی را در کارنامه دارد. مهرداد که در ۲۸ سالگی بخاطر بیماری و مصدومیت و به قول خودش برخی تصمیمات اشتباه فوتبال را کنار گذاشت، اگر تا ۳۱ سالگی هم برای تیم ملی بازی می‌کرد، اکنون رکورددار بازی ملی بود.

 

میناوند با ۲۹ بازی مقابل نامدارهای اروپا در چمپیونز لیگ و جام یوفا و کسب پنج عنوان قهرمانی در لیگ، جام حذفی و سوپر کاپ اتریش از این حیث رکورددار است.

 

او پس از بازی در اشتورم گراتش و الشباب و در پی تماس پروین با بخشیدن مطالباتش به تیم اماراتی باردیگر به پرسپولیس بازگشت. مهرداد در خاطراتش گفته بود کمتر از ۱۲ ساعت پس از تماس پروین خود را به تهران رساند و عجیب اینکه یک روز پس از ترک عجولانه امارات، منزلش در دبی مورد سرقت قرار گرفت و بسیاری از لوازم قیمتی او را دزد برد و خسارت سنگینی به او زد.

 

 

 

1614350

 

میناوند در سال‌های اخیر علی‌رغم نیاز مالی رسما طلب ۸۰ میلیونی‌اش از پرسپولیس را هم بخشیده بود و با ترانسفر او  به اشتورم گراتس مبلغ قابل توجهی عاید پرسپولیس شد.

 

مهرداد، آهنگ پوکر را برای چهارمین قهرمانی متوالی سرخ‌ها در لیگ برتر خوانده بود؛ کاش بود و امروز آهنگ پوکر سوپر جام را هم می‌خواند. روحش شاد و یادش گرامی....

دیدگاه‌ها