کد خبر : 1763006 | 31 خرداد 1400 ساعت 23:30 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

چوکا تالش 2 – 1 استقلال ملاثانی

لیگ یک/ امیدواری برای بقا با پیوس

چوکای تالش که پس از حضور فرشاد پیوس در این تیم موفق شده بود 4 امتیاز کسب کند، امشب نیز یک پیروزی ارزشمند کسب کرد.

لیگ یک/ امیدواری برای بقا با پیوس 

به گزارش "ورزش سه"، در هفته سی ام رقابت های لیگ دسته یک جام آزادگان، تیم فوتبال چوکای تالش در استادیوم خانگی خود ملقب به قلعه عقاب ها، به یک پیروزی ارزشمند مقابل استقلال ملاثانی دست پیدا کرد تا امیدهایش برای بقا در دسته اول زنده بماند.


در این دیدار، توفان 6 دقیقه ای شاگردان پیوس برای کسب امتیاز کافی بود. ابتدا این پرهام جوادی بود که در دقیقه 32 گل نخست بازی را وارد دروازه استقلال ملاثانی را باز کرد و 6 دقیقه بعد نوبت به علی امیری رسید تا اختلاف را 2 برابر کند.


در نیمه دوم استقلال برای زدن گل تساوی به روی دروازه چوکا هجوم برد که تنها یکبار و در دقیقه 57 توسط سیدعلاء خلف زاده به گل رسید ولی این برای تساوی کافی نبود و چوکا 3 امتیاز شیرین خانگی را به دست آورد.


تالشی ها که پس از جدایی لطیفی و پاشازاده تصمیم گرفتند سکان هدایت تیم خود را به فرشاد پیوس بسپارند، در سه دیداری که او را روی نیمکت تیمشان داشته اند، صاحب 2 پیروزی و یک تساوی شده اند و با کسب 7 امتیاز، به بقا امیدوار شده اند.


چوکا با این پیروزی 32 امتیازی شد و فاصله اش را با نود ارومیه افزایش داد. آنها اکنون در رده شانزدهم از جدول هیجده تیمی ایستاده اند و به دنبال فرار کامل از منطقه سقوط هستند.

 

1614741

 

1614742

دیدگاه‌ها