کد خبر : 1763031 | 31 خرداد 1400 ساعت 23:20 | 32.9K بازدید | 2 دیدگاه

قایدی بهترین بازیکن استقلال و پدیده؛

یک نیمه برای درخشش این ستاره کافی بود (آمار)

مهاجم تیم فوتبال استقلال در فرصت یک نیمه‌ای حضورش در ترکیب توانست نمایش فوق‌العاده‌ای داشته باشد و بیشترین نقش را در پیروزی امشب ایفا کرد.

یک نیمه برای درخشش این ستاره کافی بود (آمار)

به گزارش "ورزش سه" حضور در اردوی تیم ملی و پس از آن استراحت سه روزه‌ای که فرهاد مجیدی به مهدی قایدی داد تا او به دبی سفر کند باعث شد تا قایدی در فاصله یک روز مانده به مسابقه پدیده به اردوی استقلال اضافه شود و این مسئله کادرفنی استقلال را بر این داشت تا از قایدی در مقابل پدیده استفاده نکنند و به مانند بازی‌های دوستانه در تعطیلات ملی زوج مطهری-رمضانی را در ترکیب اولیه به کار گیرند.

 

زوج که در نیمه اول نتوانستند چندان پر جنب و جوش در زمین حاضر شوند، اما تعویض بین نیمه فرهاد مجیدی و تغییر سیستم و آوردن قایدی به جای مهدی‌پور باعث شد تا در نیمه دوم استقلال ترکیبی تهاجمی داشته باشد و با سه مهاجم به دنبال گلزنی باشد؛ حضور مهدی قایدی خود برای رسیدن به گل در بازی کافی بود.

 

چرا که او با حرکتی دیدنی توانست پایه‌گذار گل اول تیمش باشد و با پاس گل او، اولین گل بازی توسط آرمان رمضانی به ثبت رسید و در لحظات پایانی بازی و روی یک ضدحمله سرعتی در موقعیت دو به تک، تیر خلاص را به پیکره پدیده زد و خیال کادرفنی و هواداران استقلال را با گلزنی خود از پیروزی مقابل پدیده آسوده کرد.

 

قایدی به جز گلزنی و گلسازی‌اش، دو شوت دیگر به سوی دروازه پدیده در یک نیمه حضورش در زمین داشت و هم‌چنین دو پاس کلیدی ارسال کرد تا با شایستگی تمام و تنها در فرصت 45 دقیقه‌ای حضور در ترکیب استقلال، بتواند با کسب نمره 8.5 از سایت آماری یازده عنوان بهترین بازیکن زمین را کسب کند.

 

1614766

دیدگاه‌ها