کد خبر : 1763051 | 01 تیر 1400 ساعت 02:48 | 10.1K بازدید | 1 دیدگاه

دی بروین بهترین بازیکن بلژیک– فنلاند (عکس)

هافبک تیم ملی بلژیک به عنوان بهترین بازیکن بازی امشب این تیم مقابل فنلاند انتخاب شد.

به گزارش ورزش سه، تیم ملی بلژیک در سومین بازی خود در مرحله گروهی یورو 2020 با دو گل از سد فنلاند گذشت. با این برد، شیاطین سرخ فوتبال اروپا با 9 امتیاز، صعود مقتدرانه ای به مرحله حذفی رقم زدند.

کوین دی بروین، هافبک خلاق تیم ملی بلژیک در بازی امشب هم برای تیمش خوش درخشید و در پایان نیز جایزه بهترین بازیکن میدان را به خود اختصاص داد.

دی بروین که در اوایل نیمه دوم، لوکاکو را در شرایط گلزنی قرار داد اما داور گل این مهاجم را مردود اعلام کرد در دقیقه 81 یک بار دیگر هم تیمی اش در خط حمله را صاحب موقعیت گل کرد که این بار لوکاکو در شرایطی کاملا ایده آل دروازه فنلاند را باز کرد تا نام دی بروین باز هم به عنوان خالق یک گل دیگر بلژیکی ها ثبت شود.

 

1614807

 

هافبک بلژیکی تیم منچسترسیتی در این دیدار بیش از کل بازیکنان تیم حریف موفق به خلق موقعیت شد؛ او 7 بار مقابل فنلاند برای هم تیمی هایش خلق موقعیت کرد و این در حالی است که کل خلق موقعیت  های تیم فنلاند در این دیدار 6 مورد بود.

 

1614808

 

دی بروین برای دریافت جایزه بهترین بازیکن میدان، 107 بار توپ را لمس کرد که بیشترین تعداد در بین کل بازیکنان زمین بود؛ او همچنین در کنار یک پاس گلی که داد، 7 پاس کلیدی هم داشت که بازهم بیشترین تعداد در بین تمامی بازیکنان حاضر در زمین بود. 7 مورد از 8 سانتر، دی بروین به مقصد رسید و 73 پاس 85 پاس او در این دیدار صحیح بود. او با 5 تکل، بیشترین تکل را در بازی امشب زد و بالاترین نمره را از اکثر سایت های آنالیز بازیکنان دریافت کرد.

 

1614809

دی بروین در 134 دقیقه 9 موقعیت برای هم تیمی های خود به وجود آورده است؛ او در رتبه بندی بازیکنان از این نظر با توجه به دقایق بازی کمتر نسبت به بقیه، در صدر قرار دارد.

دیدگاه‌ها