کد خبر : 1763198 | 01 تیر 1400 ساعت 17:50 | 16.6K بازدید | 3 دیدگاه

به ما بیشتر احترام بگذار

پاسخ ستاره اسپانیا به مصاحبه جنجالی فان در فارت

کوکه هافبک تیم ملی اسپانیا پاسخ مصاحبه عجیب دیروز رافائل فان در فارت را داد.

پاسخ ستاره اسپانیا به مصاحبه جنجالی فان در فارت

به گزارش "ورزش سه"، فردااسپانیا در بازی پایانی دور گروهی باید به مصاف اسلواکی برود. پیش از شروع رقابت ها اسلواکی حداقل روی کاغذ ضعیف ترین تیم گروه F محسوب می شد اما پس از انجام دو بازی، اسلواکی سه امتیاز دارد و در رده دوم قرار گرفته است. سوئد با 4 امتیاز اول است، اسپانیا با دو امتیاز سوم و لهستان هم با تک امتیازی که شنبه شب از اسپانیا گرفت، فعلا قعرنشین است.

این احتمال وجود دارد که اسپانیا در صورت صعود، در دور یک هشتم نهایی به هلند برخورد کند. هلندی که با کسب 6 امتیاز صعودش قطعی شده است.

 

 

1501287

 

 

رافائل فان در فارت بازیکن سابق تیم ملی هلند که سابقه حضور در رئال مادرید و بتیس را هم دارد، در فینال جام جهانی 2010 حضور داشت و مغلوب اسپانیا شد. او دوست دارد هلند انتقام آن شکست را بگیرد و چه جایی بهتر از یک هشتم نهایی یورو 2020.

فان در فارت دیروز در مصاحبه ای عجیب گفت که اسپانیا فاجعه است و ای کاش در دور بعد به هلند بر خورد کند.

 

 

1615030

 

 

این اظهار نظر اصلا بازخورد خوبی در اسپانیا نداشت و کوکه هافبک لاروخا پاسخ فان در فارت را داد:« این حرف ها را گوشه ای از ذهن مان نگه می داریم و مطمئن باشید به ما انگیزه مضاعفی خواهند داد. در رختکن حرفی در این رابطه نمی زنیم ولی قطعا اگر به هلند برخورد کنیم، سعی می کنیم از این حرف او به عنوان عاملی انگیزشی استفاده کنیم.»

 

 

1614633

 

 

کوکه ادامه داد:« در کمپ تیم ملی عکسی قاب شده است که فان در فارت را لحظه ای قبل از گل اینیستا به هلند در فینال جام جهانی 2010 نشان می دهد.  هر روز این عکس را می بینیم و یاد فان در فارت می افتیم. معتقدم باید به اسپانیا بیشتر احترام بگذارد.»

 

دیدگاه‌ها