کد خبر : 1763206 | 01 تیر 1400 ساعت 18:15 | 31.2K بازدید | 3 دیدگاه

ادعای منچستر ایونینگ نیوز

زوج مگوایر در منچستر از اسپانیا می آید

پائو تورس مدافع تیم ملی اسپانیا گزینه شماره یک یونایتد برای تقویت خط دفاعی است.

زوج مگوایر در منچستر از اسپانیا می آید

به گزارش "ورزش سه"، جذب یک مدافع میانی باکیفیت یکی از اولویت های نقل و انتقالاتی شیاطین سرخ است. منچستریونایتد فصل گذشته در لیگ برتر دوم شد و به عقیده بسیاری، ضعف خط دفاعی یکی از عوامل اصلی دور ماندن این تیم از کورس قهرمانی بود.

هری مگوایر مدافع ملی پوش یونایتد زوج مناسبی در خط دفاع ندارد. نه اریک بایی و نه ویکتور لیندلوف کیفیت لازم برای بازی در یونایتد را ندارند و به همین دلیل سران باشگاه به دنبال جذب یک بازیکن خوب و باکیفیت هستند.

 

 

1615018

 

 

از سرخیو راموس، رافا واران، جولز کنده(سویا) و پائو تورس(ویارئال) به عنوان گزینه های یونایتد نام برده می شود. هر 4 نفر در لالیگا مشغول بازی هستند و طبق ادعای منچستر ایونینگ نیوز، تورس در میان این گزینه ها شانس اول محسوب می شود.

درخشش او در فینال لیگ اروپا برابر یونایتد باعث جلب توجه مسئولان این باشگاه شده ولی آنها رئال مادرید را رقیب بزرگی در راه جذب تورس می بینند. از قرارداد تورس با ویارئال سه سال دیگر باقیمانده و رقم انتقال او 50 میلیون یورو در نظر گرفته شده است.

 

 

1613777

 

 

یونایتد قرار است 95 میلیون یورو برای جذب سانچو هزینه کند اما حتی این هزینه گزاف نیز سبب نخواهد شد تا از جذب تورس منصرف شود. باید دید سرانجام مدافع ملی پوش اسپانیایی به رئال می رود یا منچستر.

 

دیدگاه‌ها