کد خبر : 1763265 | 02 تیر 1400 ساعت 01:25 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

جمهوری چک 0-1 انگلیس: رحیم ستاره سه‌شیرهاست

انگلیس با پیروزی 1-0 مقابل جمهوری چک، به عنوان تیم اول گروه D، راهی مرحله بعد رقابت ها شد.

جمهوری چک 0-1 انگلیس: رحیم ستاره سه‌شیرهاست

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان گرت ساوتگیت که از دو دیدار قبلی مقابل کرواسی و اسکاتلند، 4 امتیاز کسب کرده بودند، امشب هم با تک گل رحیم استرلینگ جمهوری چک را شکست دادند و به عنوان تیم اول راهی مرحله بعد شدند.

انگلیس بازی را بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 2 به گل برسند اما ضربه استرلینگ که با پاس لوک شاو صاحب موقعیت شده بود، به تیر دروازه چک برخورد کرد.

در ادامه بازی متعادل شد و بازیکنان چک هم پیش کشیدند اما این انگلیس بود که در دقیقه 12 به گل رسید. روی حرکت خوب جک گریلیش از سمت چپ  و ارسال خوب او، توپ را دخالت سوفال به استرلینگ رسید و او هم با ضربه سر کار را تمام کرد.

 

1615219

 

بعد از این گل بازیکنان چک توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در مقابل انگلیسی ها بیشتر به دنبال استفاده از ضدحملات با استفاده از سرعت بوکایو ساکا بودند. در دقیقه 26، روی پاس مگوایر، این هری کین بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او را واچلیک با یک واکنش عالی دفع کرد و مانع از باز شدن دروازه چک برای بار دوم شد.

دو دقیقه بعد نوبت بازیکنان چک بود که شانس خود را برای گلزنی امتحان کنند اما واکش عالی جوردن پیکفورد، مانع از گلزنی هولش شد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد و بیشتر در میانه زمین در جریان بود تا اینکه در دقیقه 43، روی پاس ساکا، بار دیگر هری کین در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما این بار هم واچلیک دروازه چک را نجات داد و در نهایت نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. بازی با همین روند ادامه داشت و علی رغم اینکه هر دو تیم به دنبال گلزنی بودند اما موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نمی شد.

 

1615220

 

در این بین هر دو تیم دست به تعویض‌هایی زدند که تغییر چندانی در روند بازی ایجاد نکرد. در دقیقه 83، روی دفع ناقص جوردن پیکفورد، بازیکنان جمهوری چک صاحب موقعیت شدند اما در نهایت ضربه پکارت از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقایق پایانی هم تلاش دو تیم برای رسیدن به گل ادامه پیدا کرد اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 1-0 انگلیس به پایان رسید.

دیدگاه‌ها