کد خبر : 1763376 | 02 تیر 1400 ساعت 15:30 | 39.6K بازدید | 2 دیدگاه

ممفیس دیپای:

پیوستن به بارسا قدمی بزرگ بود، به فینال یورو می‌رویم

مهاجم هلندی که اخیرا به بارسلونا ملحق شده، معتقد است در بارسا پیشرفت خواهد کرد.

پیوستن به بارسا قدمی بزرگ بود، به فینال یورو می‌رویم

به گزارش "ورزش سه"، 4 روز پیش سرانجام اخبار و شایعات در مورد آینده ممفیس دیپای به حقیقت پیوست و این ستاره 27 ساله و هلندی با قراردادی دو ساله راهی بارسلونا شد.

سپس ممفیس دیپای که در رقابت های یورو 2020 شرکت دارد و مراسم معارفه او فعلا مقدور نیست، با انتشار ویدئویی گفت که مشتاق بازی کردن در مقابل بهترین هواداران فوتبال در استادیوم خانگی بارسلونا است.

 

 

1614092

 

 

دیپای امروز و در مصاحبه با رسانه های هلندی نیز در مورد انتقالش به بارسا صحبت کرد و گفت:« در دوران فوتبالم فراز و نشیب زیاد بوده ولی همگی باعث شده اند تا چیزهایی جدید یاد بگیرم. شکست ها درس های بزرگی به من داده اند و حالا کاملا با تجربه ترم. معتقدم پیوستن به بارسلونا یک قدم بزرگ در فوتبالم است و باعث پیشرفتم می شود.»

 

دیپای در مورد اینکه چرا به جای قرارداد 5 یا 4 ساله، اقدام به بستن قرارداد دو ساله کرده است، گفت:« خیلی ساده بگویم که در نهایت من و بارسلونا روی این مساله توافق کردیم. همین.»

 

 

1612483

 

 

شانس قهرمانی هلند در یورو 2020:« می خواهیم خوب بازی کنیم و پیروز شویم. شاید در طول 90 دقیقه ارائه بهترین نمایش غیرممکن باشد ولی معتقدم توانسته ایم در سه بازی گذشته مردم هلند را راضی کنیم و خودمان نیز حس خوبی داریم. وقتی پیراهن تیم ملی را به تن می کنید، باید به زمین بروید و 100 درصد توان تان را بگذارید. امیدوارم تا مراحل پایانی جام پیش برویم.»

 

 

دیدگاه‌ها