کد خبر : 1763410 | 02 تیر 1400 ساعت 18:04 | 26K بازدید | 0 دیدگاه

اندی رابرتسون:

بستن این بازوبند به کل دنیا می ارزید

اندی رابرتسون، کاپیتان تیم ملی اسکاتلند بازی کردن برای این تیم را احساسی لذت بخش توصیف کرد.

بستن این بازوبند به کل دنیا می ارزید

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسکاتلند دیشب در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت های یورو 2020 برابر کرواسی با سه گل مغلوب شده و با کسب تنها یک امتیاز و متوقف کردن انگلیس در ومبلی به کار خود در این تورنمنت پایان داد. اندی رابرتسون، کاپیتان جوان تیم ملی اسکاتلند با ارسال پیامی به مردم این کشور حذف شدن را احساسی دردناک و بستن بازوبند کاپیتانی این تیم را حسی لدت بخش دانسته است.

 

اندی رابرتسون، در پیام خود نوشت: "از کجا باید شروع کنم ؟ من فکر می کنم اولین حرفی که باید بزنم این است که اعلام کنم از اینکه حذف شدیم متاسفیم. ما ناامیدانه می خواستیم تاریخسازی کنیم، اما به این هدف نرسیدیم و این حس دردناکی است.

 

1614660

 

بستن بازوبند کاپیتان کشور اسکاتلند و کاپیتان این بازیکن بودن برای من به اندازه کل دنیا می ارزد و توصیف حس که من این بازیکنان را در این تورنمنت رهبری کرده ام غیرممکن است. آنچه حالا مهم است این بود که ما تمام تلاش خود را انجام داده تا اطمینان حاصل کنیم این شروع یک ماجراجویی شگفت انگیز است، نه پایان آن.

 

ما به دنبال اهداف بزرگ تری هستیم. ما می خواهیم جواز حضور در مسابقات دیگری را نیز بدست آورده و می خواهیم بیشتر باعث افتخار مردم این کشور بزرگ و باشکوه شویم. ما برای تحقق بخشیدن به این اهداف با تمام توان ظاهر خواهیم شد. بازی کردن برای اسکاتلند همیشه لذت بخش بوده است."

دیدگاه‌ها