کد خبر : 1763412 | 02 تیر 1400 ساعت 18:18 | 25.2K بازدید | 5 دیدگاه

چرا بوفون پیشنهاد بارسلونا را رد کرد؟

جان لوییجی بوفون، دروازه بان 43 ساله و ایتالیایی علاقه ای به نیمکت نشینی در فصل بعدی نداشته است.

چرا بوفون پیشنهاد بارسلونا را رد کرد؟

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته پیش نشریه اسپانیایی اسپورت مدعی شد بارسلونا برای جذب جانلوئیجی بوفون را به عنوان گزینه ذخیره مارک آندره تراشتگن وارد عمل شده است. البته بوفون این پیشنهاد را رد کرد و ترجیح داد در نهایت به تیم روزهای ابتدایی دوران ورزشی خود یعنی پارما بازگردد. اما دیشب این دروازه بان 43 ساله در مراسم معارفه خود تلویحا پیشنهاد بارسلونا را تایید کرده و مدعی شد از دو تیم بزرگ حاضر در لیگ قهرمانان اروپا پیشنهاد داشته است.

 

1615299

 

جان لوییجی بوفون گفت: "من دو پیشنهاد بزرگ داشتم، اما نمی خواستم دوباره دروازه بان ذخیره باشم و از نیمکت نشینی خسته شده بودم. اگر در یوونتوس نیز چنین شرایطی را قبول کردم فقط به خاطر ارتباطی بود که با این باشگاه داشتم. وگرنه صادقانه باید بگویم که دیگر مانند دو سال قبل (دوران حضور در پاری سن ژرمن)، علاقه ای به تحمل نیمکت نشینی نداشتم.

 

البته من پیشنهادهای جالب دیگری حتی از تیم های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا نیز داشتم، اما شرایط احساسی پارما نظرم را جلب کرد. این احساس تنها راه حل ادامه حضور در بالاترین سطح است. من می دانستم که پارما می تواند چیزی را به من بدهد که هیچ تیم دیگری قادر به انجام آن است. من از این همه محبت خوشحال بوده و احساس می کنم در خانه هستم."

دیدگاه‌ها