کد خبر : 1763416 | 02 تیر 1400 ساعت 18:26 | 18.7K بازدید | 8 دیدگاه

از نود تا فوتبال برتر و شب های فوتبالی؛

داستان ادامه دار تراکتور با برنامه های تلویزیونی

باشگاه تراکتور امروز در بیانیه ای طولانی به انتقاد از سیاست های یکی از برنامه های ورزشی صدا و سیما پرداخت.

داستان ادامه دار تراکتور با برنامه های تلویزیونی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه تراکتور در واکنش به اتفاقات برنامه شب های فوتبالی که شب گذشته روی آنتن شبکه ورزش رفت، بیانیه ای را منتشر کرد. اشاره به عدم همکاری باشگاه تراکتور برای انجام هماهنگی های لازم برای گفت‌وگو با مدیریت باشگاه و سرمربی تیم در برنامه شب های فوتبالی سوژه اصلی بیانیه باشگاه تراکتور بود.

 

در بخشی از این بیانیه (بند سه از شش) آمده است: متأسفانه برنامه شب‌های فوتبالی علی‌رغم همکاری‌های صورت گرفته توسط باشگاه تراکتور با این برنامه، رویه‌ای مشابه یک برنامه دیگر در رسانه ملی را در پیش گرفته که پیش‌تر مورد تحریم این باشگاه قرار گرفته است. طبعاً این‌گونه رفتارها منجر به رقم خوردن سرنوشت آن برنامه رنگی برای برنامه شب‌های فوتبالی نیز خواهد شد.

 

جملات بالا و آدرس هایی که باشگاه تراکتور داده، ما را به برنامه فوتبال برتر می رساند؛ برنامه ای که زمستان سال 99 تنش های بسیاری با باشگاه تراکتور داشت و در نهایت نیز از سوی باشگاه تبریزی همان گونه که در بیانیه امروز هم به آن اشاره شده، مورد تحریم قرار گرفت.

 

ماجرای اختلاف تراکتوری ها با برنامه های فوتبالی از زمان بازگشت آنها به لیگ برتر وجود داشته و بزرگترین و جنجالی ترین آن به بیش از یک دهه پیش بر می گردد. جایی که هواداران و مدیران این باشگاه در واکنش به نظرسنجی برنامه نود، به مدت طولانی با این برنامه و مجری آن عادل فردوسی پور در حالت نیمه قهر قرار گرفتند.

 

طی این چند ماه اخیر هم شاهد پر رنگ تر شدن دوباره اختلافات تراکتوری ها با برنامه های فوتبال صدا و سیما هستیم؛ اختلافاتی که با چند آیتم بحث برانگیز در برنامه فوتبال برتر و صحبت های جنجالی سرمربی سابق تراکتوری ها علیه مدیران تراکتور در این برنامه کلید خورد و با چند بیانیه و اظهار نظر از سوی تراکتوری ها و البته کنایه های گاه و بیگاه مجربی برنامه فوتبال برتر به مالک و مدیران تراکتور ادامه یافت و فعلا جای خود را به یک اختلاف جدید با یک برنامه دیگر داده است.

دیدگاه‌ها