کد خبر : 1767052 | 19 تیر 1400 ساعت 21:08 | 60.3K بازدید | 5 دیدگاه

استقلال یک پنالتی دیگر طلبکار شد(عکس)

سرنگونی مهدی قایدی در محوطه جریمه سایپا یکی از صحنه های مورد بحث دیدار امشب در ورزشگاه دستگردی بود.

استقلال یک پنالتی دیگر طلبکار شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات ویژه دیدار استقلال و سایپا به صحنه مشکوک به پنالتی در دقایق اولیه برمی گشت. در دقیقه 11 مهدی قایدی پشت محوطه جریمه و درست در جایی که همواره وقتی صاحب توپ می شود، خطرآفرین است، توپ را مال خود کرد و وارد محوطه شد. قایدی که قصد کرده بود یک تنه به قلب دفاع سایپا بزند، ناگهان در اثر برخوردی که با صادق بارانی کاپیتان سایپایی ها داشت،روی زمین افتاد.


در این لحظه وقتی قایدی وارد محوطه شده بود، بارانی سعی کرد از پشت توپ او را بزند که ناگهان در مسیر حرکت هردو بازیکن پای چپ کاپیتان سایپا روی پای تکیه گاه قایدی فرود آمد و موجب سرنگونی اش داخل محوطه جریمه شد.


با وجود اینکه قایدی مطمئن بود بعد از سرنگونی داور نقطه پنالتی را نشان می دهد اما مرتضی منصوریان چنین نظری نداشت. اعتراض شدید مهدی قایدی و در پی آن نیمکت نشینان و بازیکنان هم فایده ای نداشت و باعث نشد تا منصوریان از تصمیمش برگردد. این صحنه اعتراض شدید فرهاد مجیدی که در هفته های گذشته بارها از داوری ها گلایه کرده را در پی داشت.


تصاویری که امیرحسین خیرخواه عکاس ورزش سه از این صحنه بسیار مشکوک داخل محوطه جریمه به ثبت رسانده شاید همه چیز را در این خصوص نشان بدهد:

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها