کد خبر : 1767651 | 22 تیر 1400 ساعت 16:58 | 33.5K بازدید | 0 دیدگاه

آسنسیو:

زیدان و راموس بهترین تصمیم را گرفتند

مارکو آسنسیو بال راست رئال مادرید معتقد است سرخیو راموس و زین الدین زیدان بهترین تصمیم را برای آینده خود گرفتند.

زیدان و راموس بهترین تصمیم را گرفتند

به گزارش "ورزش سه"، فصل 21-2020 برای رئال بدون جام به اتمام رسید. رئال تا روز پایانی شانس قهرمانی در لالیگا را داشت ولی نایب قهرمان شد و در لیگ قهرمانان نیز به نیمه نهایی رسید ولی پشت سد چلسی ماند.

در پایان فصل ابتدا زین الدین زیدان از هدایت رئال استعفا کرد و سپس سرخیو راموس کاپیتان باشگاه با اتمام قراردادش راهی پی اس جی شد.

 

 

1392825

 

 

مارکو آسنسیو که در مقطع پایانی فصل نیمکت نشین شده بود، در مورد جدایی زیدان گفت:« نیمکت نشین شدن من خدشه ای در رابطه ام با زیدان ایجاد نکرد. زیدان در فوتبالم نقشی غیر قابل انکار دارد و برای او همیشه احترامی فوق العاده قائلم. او به من کمک زیادی کرده و کسی است که همیشه با وی رابطه ای دوستانه خواهم داشت. قطعا من هم دوست نداشتم او از رئال برود ولی معتقدم این یک تصمیم شخصی است و قطعا با توجه به همه جوانب، بهترین تصمیم را گرفت.»

 

 

1613124

 

 

جدایی راموس:« در فوتبال حرفه ای این یک اتفاق عادی است. راموس کاپیتانی بزرگ برای رئال بود و خدماتش به باشگاه انکار نشدنی است. کسی دوست نداشت راموس برود و به شخصه فکر می کردم بماند ولی او هم مثل زیدان حتما بهترین تصمیم را برای آینده اش گرفته است. برای سرخیو پیام فرستادم و از او تشکر کردم که در تمام این سال ها یکی از حامیان و مشوقین من بود.»

 

 

دیدگاه‌ها