کد خبر : 1767793 | 23 تیر 1400 ساعت 10:20 | 24.6K بازدید | 4 دیدگاه

نبرد قهرمانان دو قاره؛

دیدار ایتالیا و آرژانتین در ناپل به یاد مارادونا

ایتالیا و آرژانتین، قهرمانان اروپا و آمریکای جنوبی، قرار است در یک مسابقه دوستانه به یاد دیه‌گو مارادونا در ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونای شهر ناپل با یکدیگر بازی کنند.

دیدار ایتالیا و آرژانتین در ناپل به یاد مارادونا

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته ایتالیا با شکست انگلیس در ومبلی لندن قهرمان یورو 2020 شد و آرژانتین نیز با شکست برزیل در ماراکانای ریودوژانیرو به ناکامی خود در عرصه های بین المللی پایان داد و جام قهرمانی در کوپا آمه ریکا را بالای سر برد.

طبق گفته های طارق پنجا، خبرنگار نیویورک تایمز، دو کشور در حال برنامه ریزی برای برگزاری یک جام بین قاره ای هستند. این احتمالا یک بازی دوستانه خواهد بود، اما همچنین فرصت بی نظیری را در اختیار هواداران قرار می دهد تا نبرد قهرمانان آمریکای جنوبی و اروپا را تماشا کنند.

 

1622890

 

آخرین باری که ایتالیا با آرژانتین در ناپل بازی کرد نیمه نهایی جام جهانی 1990 بود که مارادونا بازوبند کاپیتانی آلبی سلسته را در ورزشگاه سن پائولو بر بازو بست.

پس از درگذشت مارادونا این استادیوم به یادبود او ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونا نام گرفت تا نشان دهنده پیوند ابدی او با شهر ناپل و باشگاه ناپولی باشد. مارادونا در دوران بازی در این باشگاه، ناپولی را به تنها عنوان قهرمانی تاریخ این باشگاه در سری آ رساند.

کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی و یوفا در تلاش هستند تا همکاری های بین خود را گسترش دهند و در جریان رقابت های یورو و کوپا آمه ریکا نیز داورانی را با یکدیگر رد و بدل کردند.

دیدگاه‌ها