کد خبر : 1767797 | 23 تیر 1400 ساعت 10:40 | 6.9K بازدید | 2 دیدگاه

تارتار در پیکان؛ بدون بهانه - اهل جنگ

یکی از خصوصیت های مربیگری مهدی تارتار این است که هیچ گاه تیمش انگیزه رقابت و تلاش برای کسب امتیاز را از دست نمی دهد.

 

به گزارش "ورزش سه"، پیکان که 27 هفته از بازی ها سپری شده و تنها سه هفته به پایان بازی ها باقی مانده تیم نهم جدول است؛ این کارنامه با توجه به  اینکه تیم فصل گذشته دغدغه ماندن در جدول بازی ها را داشت کارنامه خوبی به حساب می آید. به خصوص که با امتیاز گیری در سه هفته پایانی این شانس را دارد که حتی تا رده چهارم جدول هم صعود کند. به یاد داشته باشیم مهدی تارتار در حالی این نتایج را به دست آورده که تیم را ابتدای فصل عبدالله ویسی بسته بود و طبیعتا اگر تیمی می بست که با افکار تاکتیکی اش نزدیک تر بود می توانست بهتر از این ها نتیجه بگیرد.

 

مهدی تارتار بعد از اینکه هدایت پیکان را قبول کرد دیگر بهانه نیاورد؛ ایستاد و تلاش کرد پیکان را تبدیل به تیم بهتری کند و در نهایت هم موفق به انجام این کار شد؛ هر چند در طول مسیر با مشکلاتی همراه شد که یکی از آنها عدم حضور یک دروازه بان ششدانگ در ترکیب تیم بوده است. البته این مشکلی است که امروز با تلاش های تارتار و البته حسین اینانلو به عنوان مربی دروازه بان های باتجربه پیکان کمتر به چشم می آید.

 

1622896

 

مهدی تارتار در زمره مربیان زحمتکش فوتبال کشور بشمار می رود. مربی ای که برای تمرین و بهبود وضعیت فنی تیمش خیلی وقت می گذرد و به خوبی حس رقابت و تلاش در زمین برای کسب امتیاز را به شاگردانش انتقال می دهد. نوبتی هم باشد نوبت مهدی تارتار است که هدایت یک تیم بزرگ تر را برعهده بگیرد و با ارایه بازی های ترکیبی و تهاجمی شانس خود را برای موفقیت های بزرگ تر در لیگ برتر بیازماید.

 

1622777

 

کسب عنوان پنجمی به همراه پارس جنوبی در اولین فصل حضور در لیگ برتر؛ کسب عنوان هشتمی با نفت مسجد سلیمان در فصل گذشته و... نشان می دهد مهدی تارتار می تواند مربی ماجراجویی باشد و به مقام های بهتری برسد البته به شرطی که در تیمی حضور داشته باشد که بتواند با قدرتهای سنتی فوتبال ایران رقابت کند.

دیدگاه‌ها