کد خبر : 1767800 | 23 تیر 1400 ساعت 10:57 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

صالحی امیری: آینده از آن قهرمانان است

رییس کمیته ملی المپیک با بیان این که همه ما برای اعتلای ورزش ایران تلاش می‌کنیم، گفت: تلاش کردیم با حداقل‌های ممکن در این شرایط سخت، بهترین امکانات را برای درخشش پرچم ایران در المپیک توکیو برای ملی‌پوشان کشورمان مهیا کنیم.

صالحی امیری: آینده از آن قهرمانان است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، سیدرضا صالحی امیری در دیدار با ورزشکاران المپیکی با حضور وزیر ورزش و جوانان با بیان این که همه ما برای اعتلای ورزش ایران تلاش می‌کنیم اظهار کرد: کمیته ملی المپیک و پارالمپیک و ۵٢ فدراسیون به وزارت ورزش کمک می‌کنند تا ماموریت سنگینی را که بر دوش دارد به پیش برد و این همگرایی یک اصل مدیریتی و منطقی است و یک دستگاه را نمی‌توان با چند سیاست اداره کرد و از این رو هر بخش، قسمتی از کار اصلی را انجام می‌دهند.

رییس کمیته ملی المپیک در تقدیر از خدمات و اقدامات سلطانی‌فر تصریح کرد: از طرف خودم و مجموعه همکارانم در همه فدراسیون‌ها صمیمانه از وزیر ورزش و همکاران وی قدردانی می‌کنم. مجموعه خانواده بزرگ ورزش و در راس آن وزارت ورزش و در راس وزارت نیز وزیر ورزش در حداقل ١٨ ماه گذشته همه توان و ظرفیتی که امکان داشت را به کار بستند تا امکانات مورد نیاز در اختیار فدراسیون ‌ها و ورزشکاران قرار گیرد و در این راه از هیچ کمکی دریغ نکردند.

 

صالحی امیری ادامه داد: همه عضوی از خانواده ورزش هستیم و تلاش می‌کنیم با حداقل‌های ممکن در این شرایط سخت بهترین امکانات را برای درخشش پرچم ایران در المپیک توکیو برای ملی پوشان کشورمان مهیا کنیم .

او راهیابی ورزشکاران کشورمان به المپیک را گام نخست پیروزی عنوان و تصریح کرد: از میان ٣٠٠ هزار قهرمان در سراسر جهان، ١١ هزار نفر به المپیک توکیو راه پیدا کردند و از این تعداد ۶۶ ورزشکار ما راهی المپیک می‌شوند که دستاوردی ارزشمند است.

 

رییس کمیته ملی المپیک با یادآوری این که در گذشته، ایران در دو رشته در المپیک شرکت می‌کرد و اکنون ملی‌پوشان در ١٠ رشته جواز حضور در المپیک را کسب کردند افزود: توکیو پایان تاریخ نیست و این مسیر ادامه دارد و مهم‌ترین پیروزی برای ما افزایش تعداد رشته ها و ورزشکاران راه یافته به بزرگ‌ترین آوردگاه ورزشی جهان است.

 

وی در این‌باره ادامه داد: آینده از آن قهرمانان است و به توکیو ختم نمی‌شود. توکیو نقطه آغاز است و شاهد هستیم شنای ایران مدعی حضور در المپیک شده و راه روشن بوکس آغاز شده است.

 صالحی امیری ماموریت المپین‌ها را تلاش و انجام وظیفه برای شادی ملت عنوان و تصریح کرد: بابت ورود به المپیک باید به ملی پوشان تبریک گفت و این پیروزی باید در تاریخ ورزش کشور ثبت شود که سلطانی‌فر در رسیدن به این مسیر نقش پررنگی داشتند و معاونان کنونی و پیشین ورزش قهرمانی و حرفه‌ای نیز در این راستا زحمات بسیاری بر دوش داشتند.

دیدگاه‌ها