کد خبر : 1767817 | 23 تیر 1400 ساعت 11:52 | 23.5K بازدید | 2 دیدگاه

بغض و اشک مدیر نساجی در وطنی (عکس)

نساجی بعد از مدت ها با شکست پدیده نفس راحتی کشید و از منطقه خطر 6 امتیاز دور شد.

بغض و اشک مدیر نساجی در وطنی (عکس) 

به گزارش "ورزش سه"، نساجی روزهای سخت و پرالتهابی را پشت سر گذاشت و هفته های متمادی را به خطر سقوط به دسته پایین تر سپری کرد تا اینکه با شکست پدیده وضعیت بهتری در جدول رده بندی پیدا کرد؛ البته نساجی این شانس را دارد با ادامه این روند در سه هفته پایانی شرایطش را در جدول رده بندی بهتر کند. نکته جالب اینکه نساجی با ساکت الهامی امتیازات زیادی را به دست آورد اما پیش از آمدن این مربی آنقدر امتیاز از دست داده بود که به تازگی شرایطش برای ماندن در جدول بازی ها مساعد شد. 

 

فشاری که در نساجی وجود داشت در چهره ایزد سیف الله پور مدیر تیم نساجی هم مشهود است. او به یاد سختی هایی که تیم در 27 هفته گذشته سپری کرده بعد از برد در برابر پدیده بغض کرد و اشک ریخت و بدون شک در دل خود شاکر خداوند است که تلاش او و دیگر اعضای تیم نساجی نتیجه داده و تیم به ماندن در جدول رده بندی لیگ برتر نزدیک شده است. 

 

نساجی یکی از تیم های دوست داشتنی لیگ برتر به حساب می آید و اگر این فصل به لیگ یک سقوط می کرد بدون شک برای ایزد سیف الله پور به عنوان مدیر و دیگر اعضای تیم یک خاطره تلخ بود؛ خاطره تلخی که بدون شک خاطر هواداران پرتعداد و متعصب نساجی را مکدر می کرد. شاید اشک های ایزد سیف الله پور اشک شوق است که شادی را به مردم قا ئمشهر هدیه دادند و آماده می شوند جشن بقاء در جدول بازی ها را برگزار کنند.

عکس: معین نادری

 

 

 

دیدگاه‌ها