کد خبر : 1767833 | 23 تیر 1400 ساعت 13:11 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

آذرباد: سال اولی هستیم و خوب ظاهر شدیم

هافبک مس رفسنجان معتقد است در نخستین سال حضورشان در لیگ برتر عملکرد خوبی داشتند.

آذرباد: سال اولی هستیم و خوب ظاهر شدیم

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در خانه به تساوی یک بر یک مقابل پیکان رضایت داد که این نتیجه هیچ تاثیری در روند دو تیم نداشت؛ محسن آذرباد درباره این مسابقه گفت: تیم پیکان بازی مستقیم انجام می‌داد و از اوت‌ها به خوبی استفاده می‌کرد؛ بازی اصلا از اختیار ما درآمد ولی می‌توانستیم پیروز شویم که نشد.

 

او در مورد جایگاه مس و پیکان عنوان کرد: ما پتانسیل این را داریم بالای جدول بیاییم و هدفمان همین است؛ ان‌شاالله ببینیم در آخر فصل چه رتبه‌ای کسب می کنیم. من فکر می‌کنم در سال اول حضورمان خیلی هم خوب بودیم و باید از کادرفنی در راسش آقای ربیعی، مدیریت و سایر بازیکنان تشکر کنیم. مطمئن باشید در سال آینده مس رفسنجان در بین تیم‌های اول تا ششم قرار می‌گیرد.

این بازیکن در مورد پاس گلی که در دیدار با پیکان داد گفت: این سومین پاس گل من بود و عقیل هم یک گل استثنائی زد که می‌تواند یکی از بهترین گل‌های لیگ امسال باشد. خدا را شکر می‌کنم که در این موضوع تأثیر کوچکی داشتم.

 

آذرباد در مورد علت پنج دفاعه بازی کردن مس رفسنجان گفت: ما با سیستم ۱-۲-۴-۳ بازی می‌کنیم و در حمله بیشتر هستیم و رو به جلو و مدرن‌تر بازی می کنیم.

 

او در مورد اینکه چرا نتوانستند در هفته‌های اخیر نتیجه بگیرند گفت: ما روی بدشانسی گل‌های خیلی بدی خوردیم در بازی دیروز هم همین اتفاق افتاد. امیدوارم در این سه هفته بتوانیم نتایج قبل را جبران کنیم. بدشانسی گاهی اوقات به سراغ هر تیمی می‌آید و ما هم مستثنی نیستیم. ان‌شاالله که فوتبال روی خوبش را به ما نشان دهد و دوباره برنده شویم.

 

بازیکن مس رفسنجان در مورد دیدار آینده با صنعت نفت آبادان عنوان کرد: شرایط آب و هوای آبادان گرم است و صنعت هم در زمین خودش تیم بسیار خوبی است. امیدوارم با ارائه یک بازی خیلی خوب نتیجه بگیریم. آنها نیز به دنبال جبران شکست سنگین قبلی هستند و قطعا پر انگیزه حاضر می‌شوند.

هافبک مس در مورد اینکه چرا نتوانسته مثل دو سال اخیر در دادن پاس گل موفق باشد، گفت: ما در هر بازی موقعیت‌هایی داشتیم ولی متاسفانه من بد شانسی آوردم. توپ‌هایی که ارسال می‌کردم، گل نمی‌شد. الان موفقیت تیم مهم‌تر است چراکه سال اول حضورمان در لیگ برتر بود و برای خیلی‌ها ناشناخته بودیم، اما امیدوارم در این چند هفته بتوانم پاس گل‌هایم را بیشتر کنم. بهترین پاسور لیگ هفت پاس داده و فکر  نمی‌کنم در تیم‌هایی مثل سپاهان و استقلال پاس گل دادن کار سختی باشد. من تلاشم را می‌کنم در چند بازی باقی مانده خودم را به آنها نزدیک کنم.

دیدگاه‌ها