کد خبر : 1767837 | 23 تیر 1400 ساعت 13:24 | 30.3K بازدید | 6 دیدگاه

عباس‌زاده یک تنه هوادار نساجی شد (عکس)

مهاجم تراکتور برای حمایت از نساجی به قائم‌شهر رفت و بازی این تیم مقابل پدیده را از روی سکوها تماشا کرد.

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در شرایطی روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد و در آستانه بقا در لیگ برتر است که تماشاگران پُرشور این تیم از حضور در ورزشگاه شهید وطنی و برپایی جشن محروم هستند، اما در این شرایط یکی از بازیکنان سابق و محبوب نساجی مسابقه این تیم برابر پدیده را تماشا کرد و به تشویق بازیکنان پرداخت.

 

عباس‌زاده که بهترین دوران خود را در نساجی داشته و صعود به لیگ برتر را همراه با این تیم تجربه کرده، بخاطر مصدومیت در دیدار اخیر تراکتور از تبریز به قائم‌شهر رفت و شب گذشته در ورزشگاه شهید وطنی حاضر شد تا بازی مقابل پدیده را تماشا کند.

 

مهاجم گلزن تراکتور قبل از شروع بازی نساجی و پدیده، به سمت ساکت الهامی رفت و برخورد صمیمانه‌ای با این سرمربی که تیم قائم‌شهر را از شرایط بحرانی خارج کرده و نتایج خوبی به دست آورده، داشت تا او هم با انگیزه شاگردانش را به زمین بفرستد.

 

1623000

 

1623001

 

عباس‌زاده از شروع مسابقه تا پایان ۹۰ دقیقه روی صندلی‌های ورزشگاه شهید وطنی در کنار نفرات ذخیره نساجی مازندران نشست تا همانند یک بازیکن و حتی یک هوادار نساجی، بازی مقابل پدیده را به نظاره بنشیند و جای خالی تماشاگران قائم‌شهری را پُر کند.

 

این مهاجم قائم‌شهری در پایان مسابقه در جشن بازیکنان نساجی شرکت کرد و ضمن تبریک به آنها، در گفت‌وگویی کوتاه با معین نادری، عکاس "ورزش سه" درباره عدم حضورش در جایگاه ویژه ورزشگاه شهید وطنی عنوان کرد: «دو حالت برای من در استادیوم وطنی وجود دارد؛ یکی اینکه در زمین بازی کنم و دیگری اینکه روی سکوها باشم. تماشاگران نساجی من را از همین سکوها تشویق کردند و مدیون آنها هستم. امروز هم جای هواداران قائم‌شهری خالی بود و امیدوارم دوباره آنها را در ورزشگاه ببینم.»

 

1623002

 

1623003

دیدگاه‌ها