کد خبر : 1767853 | 23 تیر 1400 ساعت 13:59 | 54.5K بازدید | 6 دیدگاه

اینتر و رونمایی از زیباترین کیت اروپا (عکس)

روز گذشته باشگاه اینترمیلان به صورت رسمی از کیت فصل بعد خود رونمایی کرد که به عقیده بسیاری از فوتبالدوستان، کیت نراتزوری زیباترین لباس تیم های اروپایی است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال اینتر پس از قهرمانی در سری آ، اکنون بیش از قبل در کانون توجه قرار دارد. تیمی که پس از 9 سال، عنوان قهرمانی را از یوونتوس گرفت و فصل آینده سری آ شاهد نقش بستن آرم قهرمان ایتالیا که لوگویی از پرچم این کشور است بر روی لباس اینتر خواهد بود. لوگویی که در 9 فصل گذشته، روی لباس یوونتوس نقش بسته بود.


اما اینتر روز گذشته به صورت رسمی از کیت جدید خود رونمایی کرد. لباس نراتزوری استعاره گرفته شده از پوست مار است. اینتر در ایتالیا به تیم افعی ها معروف است و نایکی کمپانی سازنده لباس های اینتر برای فصل جدید دست به طراحی بسیار زیبایی زده و لباس نراتزوری را با الهام از پوست مار ساخته است.


پس از رونمایی رسمی از لباس اینتر، کیت این تیم بسیار مورد توجه قرار گرفت. بخش عظیمی از هواداران تیم های رقیب اینتر و حتی طرفداران تیم های سایر کشورهای اروپایی به تعریف و تمجید از کیت جدید اینتر پرداخته و آن را زیباترین کیت فصل آینده فوتبال اروپا نامیدند.


در ویدیویی که باشگاه اینتر روز گذشته از لباس اول خود منتشر کرد، یک افعی به رنگ آبی و مشکی به دور ساختمانی در شهر میلان در حال پیچ خوردن است و نراتزوری اینگونه از لباس های جدید خود رونمایی کرد.


در لباس جدید اینتر برخلاف سالهای گذشته، از میله های آبی و سیاه استفاده نشده است. اینتر به دلیل سالهای متوالی استفاده از این رنگ ثابت، به نراتزوری معروف شد. کلمه ای ایتالیایی که به معنای آبی و مشکی است. در کیت جدید، رنگ مشکی در لباس اینتر دیده نمی شود و پیکسل هایی که از بدن مار الهام گرفته شده، به رنگ آبی بسیار پر رنگ است.

 

1623033

 

1623034

 

1623035

 

1623036

 


نکته جالب توجه درخصوص لباس های جدید اینتر این است که پیراهن این تیم پس از 26 سال با اسپانسر جدیدی بر تن بازیکنان خواهد رفت. شرکت لاستیک سازی پیرلی که 26 سال است به عنوان اسپانسر اصلی نراتزوری روی پیراهن این تیم خودنمایی می کرد و به عضو ثابتی از کیت اینتر تبدیل شده بود، برای فصل بعد جایش را به یک شرکت رمز ارز دیجیتال می‌دهد.


شرکت سوسیوس که در بخش توکن های رمز ارز ورزشی فعال است، سالانه به اینتر ۲۰ میلیون یورو پرداخت خواهد کرد. رقمی که 2 برابر میزانی است که پیرلی به نراتزوری پرداخت می کرد. اینتر در مجموع از اسپانسرهای پیراهنش (سوسیوس و لنوو) ۲۵-۳۰ میلیون عایدی خواهد داشت. باشگاه یک اسپانسر آستین پیراهن هم خواهد داشت.


به هر حال آنتونیو کونته سرمربی فصل قبل نراتزوری که موفق شد اینتر را پس از 11 سال به عنوان قهرمانی ایتالیا برساند، به دلیل اختلافات با مدیریت باشگاه جایش را به سیمونه اینزاگی داد و حالا هواداران نراتزوری پس از فصلی درخشان، با نگرانی از موفقیت یا شکست سرمربی جوان تیمشان در برابر رقبای قدرتمندی نظیر یوونتوس، میلان، ناپولی و حتی رم، باید فصل آینده را با این کیت زیبا آغاز کنند.

دیدگاه‌ها