کد خبر : 1767854 | 23 تیر 1400 ساعت 13:59 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

خبر خوب برای قرمزها؛

کلوپ: اوضاع بهبودی مصدومان خیلی خوب است

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می گوید که اوضاع ویرژیل فن دایک و جو گومز، ستاره های مصدوم قرمزها، بسیار خوب به نظر می رسد.

کلوپ: اوضاع بهبودی مصدومان خیلی خوب است

به گزارش "ورزش سه"،  ویرژیل فن دایک و جو گومز، مدافعان میانی لیورپول، پس از یک مصدومیت طولانی به تمرینات بازگشته اند و در حال آماده سازی برای به میدان رفتن در فصل جدید هستند. یورگن کلوپ نیز از وضعیت این دو ستاره تیمش بسیار راضی است و می گوید که آنها بسیار خوب به نظر می رسند.

کلوپ همچنین درباره ترنت الکساندر آرنولد و جوئل ماتیپ، دیگر ستاره های مصدوم لیورپول، نیز خبرهای خوبی داشت. هر چهار ستاره مصدوم لیورپول در اردوی آماده سازی پیش فصل قرمزها در اتریش مشغول تلاش برای رسیدن به فرم مطلوب هستند.

 

1623039

 

کلوپ در این باره به وب‌سایت لیورپول گفت: "ویرژیل و جو فعلا در روزهای اول بازگشت‌شان در کنار تیم دو جلسه تمرین نخواهند داشت. آنها در جلسه دوم تمرین شان روی بهبود مصدومیت و فیزیوتراپی و اینجور چیزها کار می کنند.

این از این دو تا... آنها واقعا خوب به نظر می رسند. من نمی دانم که دقیقا کی می توانیم قدم بعدی را برداریم اما در چهار هفته آتی این اتفاق خواهد افتاد. مطمئنا یک قدم بزرگ رو به جلو برای ما خواهد بود."

 

1623038

 

کلوپ درباره الکساندر آرنولد و ماتیپ نیز گفت: "جوئل به نظر خوب می رسد، او از همه بیشتر به بازگشت به تمرینات عادی نزدیک است و بعد خواهیم دید که کی می تواند به بازی برگردد.

مصدومیت ترنت به اندازه کافی جدی بود اما اکنون من می گویم که دیگر یک آسیب جدی نیست. بازگشت او نزدیک است اما فعلا، احتمالاً برای پنج یا شش روز آینده او برنامه ویژه ای دارد. هر از گاهی تمرین با تیم، هر از گاهی به صورت انفرادی. اما بعد از پنج یا شش یا هفت روز او باید به تمرینات عادی تیمی بازگردد."

 

1623037

 

فن دایک و گومز در فصل گذشته فقط می توانستند از بیرون اوضاع نا به سامان سرخ ها را که در نهایت به رده سوم در لیگ برتر رضایت دادند، تماشا کنند.

گومز درباره اینکه چگونه او و فن دایک در حالی که هر دو مصدوم بودند از یکدیگر حمایت و به بهبود هم کمک کردند صحبت کرده است.

 

گومز گفت: "در ابتدا لحظه های بسیاری وجود داشت که ما هر دو روی مبل در خانه بودیم و نمی توانستیم حرکت کنیم. با هم تماس تصویری می گرفتیم و درمورد همه چیز صحبت می کردیم. این که کسی باشد که با او ارتباط برقرار کنی و در مواقعی که ناامید شده ای با او درددل کنی، چیز بسیار خوبی است بنابراین رابطه ما کمک بزرگی بود.

 

1623041

 

فکر می کنم ما هر دو سپاسگزار بودیم که یکدیگر را داشتیم. اوضاع خیلی سخت و بی رحمانه ای بود اما قطعا اینکه ما همدیگر را داشتیم همه چیز را آسانتر کرد.

آنجاست که کار در کنار یکدیگر خوب است. ما آسیب های متفاوتی داشتیم، اما در تمام طول این مسیر با هم بوده ایم. روزهایی هست که ما باید کاری متناسب با مصدومیت خود انجام دهیم، اما اینکه امروز پس از مدت ها به تمرینات تیمی بازگشتیم اهمیت زیادی دارد. فکر می کنم می توانم از طرف هر دویمان بگویم که عاشق هر دقیقه از آن بودیم.

همه ما در حال تلاش برای دستیابی به یک هدف هستیم؛ اینکه سعی کنیم از آغاز فصل نقش خود را بازی کنیم. هر کسی در حال طی کردن مسیر خودش است، اما اینکه افرادی را در کنار خود داشته باشی که در چنین محیط خوب و با این امکانات بسیار خوب با هم کار کنید، همه چیز را بسیار راحت تر می کند."

 

 

دیدگاه‌ها