کد خبر : 1767861 | 23 تیر 1400 ساعت 14:32 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

پیکان و رکورد جالب؛ 7 بازی متوالی بدون شکست

پیکان تهران در 7 مسابقه گذشته خودش در لیگ برتر شکست نخورده است.

پیکان و رکورد جالب؛ 7 بازی متوالی بدون شکست

به گزارش "ورزش سه"، خودروسازان لیگ برتر روز گذشته در شرایطی مقابل مس رفسنجان به تساوی یک بر یک رسیدند که در لیگ بیستم روزهای خوبی را پشت سر گذاشته‌اند. پیکان که در سال‌های گذشته همواره در کورس سقوط به دسته اول بوده امسال با هماهنگی ایجاد شده میان اکبر محمدی به عنوان مدیرعامل و مهدی تارتار به عنوان سرمربی شرایط خوبی پیدا کرده است.


پیکان با وجود اینکه هزینه اندکی در لیگ برتر کرده، اما حالا یکی از تیم سرسخت لیگ برتر است که آمار این تیم به خصوص در نیم فصل دوم عملکرد تارتار و شاگردانش را به خوبی نشان می‌دهد.


یکی از اتفاقات جالب برای پیکان این است که آنها طی 7 هفته گذشته هیچ شکستی را تجربه نکردند. پیکان بعد از آنکه مقابل گل گهر سیرجان در هفته بیستم تن به شکست داد، دیگر در هیچ بازی ای نباخته و البته حریفان قدرتمندی هم داشته است.


پیکانی‌ها در این مدت مقابل آلومینیوم اراک، تراکتور تبریز، نفت مسجدسلیمان، سپاهان اصفهان و مس رفسنجان به تساوی یک بر یک رسیدند و سایپای تهران و نساجی قائمشهر را شکست دادند تا نه تنها شکستی در کارنامه شان ثبت نشود که 11 امتیاز بگیرند و شرایط شان را در جدول رده بندی بهبود ببخشند.


حالا در فاصله 3 هفته تا پایان رقابت های لیگ برتر پیکان 36 امتیاز فقط 3 امتیاز تا تیم چهارم جدول که احتمالا سهمیه آسیایی به دست می‌آورد فاصله دارند و اگرچه کسی از جوانان جویای نام مهدی تارتار انتظار کسب سهمیه آسیایی ندارد، اما این مساله می‌تواند انگیزه بازیکنان و کادرفنی پیکان را در 3 بازی گذشته نیز حفظ کند و باعث شود آنها به روند ماجراجویانه خود ادامه بدهند.

دیدگاه‌ها