کد خبر : 1767863 | 23 تیر 1400 ساعت 14:32 | 56.4K بازدید | 15 دیدگاه

رقابت بر سر توپ طلا؛

خط‌ونشان جورجینیو برای مسی؛ کسی بیشتر از من نبرده!

پس از به چنگ آوردن بزرگترین جام های اروپایی، جورجینیو، هافبک چلسی و تیم ملی ایتالیا، احساس می کند که خود او نیز شایسته دریافت توپ طلاست.

خط‌ونشان جورجینیو برای مسی؛ کسی بیشتر از من نبرده!

به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو هیچ دلیلی نمی بیند که چرا نباید برنده غافلگیرکننده  توپ طلای امسال باشد. او همچنین خاطرنشان کرد که هیچ یک از رقبایش در کسب توپ طلا، دراین فصل بیشتر از او جام کسب نکرده اند.

ستاره چلسی و ایتالیا چند ماه موفقیت آمیز و پر افتخار را در باشگاه و تیم ملی کشورش پشت سر گذاشته و با ارائه نمایش هایی محکم و عملکردی درخشان قهرمان چمپیونزلیگ و یورو 2020 شده است.

جورجینیو پس از شکست انگلیس در فینال یورو 2020 در ضربات پنالتی و قهرمانی در اروپا، احساس می کند که این شانس را دارد که امسال برنده توپ طلا شود.

 

1623058

 

جورجینیو در این باره گفت: "همه ما رویاهایی داریم. اما من صادقانه بگویم، این به معیارهایی بستگی دارد که بر اساس آنها تصمیم گیری خواهد شد.

اگر ما در مورد استعداد صحبت می کنیم، من می دانم که بهترین در جهان نیستم. اما اگر بردن توپ طلا به عناوین کسب شده بستگی داشته باشد، هیچ کس بیش از من در این فصل برنده نشده است.

چگونه می توانم خودم را با لیونل مسی، نیمار یا کریستیانو رونالدو مقایسه کنم؟ آنها ویژگی های کاملاً متفاوتی با من دارند. اما، باز هم تکرار می کنم، همه چیز به معیارها بستگی دارد."

 

1623056

 

پس از یک تقویم شلوغ و پرکار در رقابت های بین المللی، تنور رقابت برای بردن توپ طلا داغ شده است و جورجینیو نیز یکی از کسانی است که از بخت زیادی برای کسب این افتخار برخوردار است.

این مراسم که سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان برگزار نشد، امسال بار دیگر قرار است که برگزار شود. سال گذشته روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن، پس از فصل ناامیدکننده مسی و رونالدو، از بیشترین بخت برای بردن توپ طلا برخوردار بود.

 

1623059

 

طبق پیش‌بینی سایت گل امسال قهرمانی مسی در کوپا آمه ریکا به همراه تیم ملی آرژانتین شانس او را برای کسب هفتمین توپ طلایش بسیار بالا برده و او بخت اول کسب این جایزه است. روبرت لواندوفسکی که با 41 گل توانست رکورد تاریخی بیشترین تعداد گل در یک فصل را از آن خود، در رده دوم قرار دارد.

اما نمایش درخشان جورجینیو در یورو 2020 نیز او را به رده سوم شانس های کسب توپ طلا رسانده و انگولو کانته، هم تیمی او در چلسی، در رده چهارم قرار دارد.

 

دیدگاه‌ها