کد خبر : 1767865 | 23 تیر 1400 ساعت 15:13 | 17.8K بازدید | 1 دیدگاه

مبلغ پیشنهادی بیشتر شد

ورود پپ به قضیه کین؛ تاتنهام کوتاه می آید؟

پپ گواردیولا سرمربی سیتی قصد دارد هر طور شده با جذب هری کین، خط حمله تیمش را تقویت کند.

ورود پپ به قضیه کین؛ تاتنهام کوتاه می آید؟

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد دوران حضور هری کین در تاتنهام رو به اتمام است. فابریزیتو رومانو خبرنگار ایتالیایی اخیرا اعلام کرد که باشگاه منچسترسیتی پیشنهاد رسمی خود به ارزش 100 میلیون پوند به علاوه انتقال یک بازیکن به اسپرز را برای جذب هری کین به تاتنهام ارائه کرده است. پاسخ اولیه دنیل لوی مالک باشگاه تاتنهام منفی بوده و او تمایلی به فروش بهترین گلزن تیم خود ندارد.

کین البته مذاکره و انتخاب تیم را تکذیب و آن را به بعد از یورو موکول کرده است.

 

 

1614114

 

 

با پایان یافتن یورو 2020 و نایب قهرمانی انگلیس، کین راهی تعطیلات تابستانی شده و در انتظار روشن شدن وضعیت آینده اش است. او در یک مصاحبه گفته بود که انتخاب نونو اسپیریتو به عنوان سرمربی جدید تاتنهام می تواند انگیزه ها در باشگاه را تغییر دهد و مشتاق صحبت با اوست.

پپ گواردیولا سرمربی سیتی نیز گفته بود که جذب هری کین با مبلغی که تاتنهام می خواهد غیرممکن است اما امروز نشریه اتلتیک گزارش داد که پپ از سران سیتی خواسته تا رقم پیشنهادی را به 120 میلیون یورو افزایش دهند تا بلکه تاتنهام راضی به واگذاری کین شود.

 

 

1607620

 

 

گران ترین خرید تاریخ سیتی کوین دی بروینه است که سال 2015 با 76 میلیون یورو از ولفسبورگ جذب شد ولی کین می تواند این رکورد را در اختیار خود بگیرد و گران ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر انگلیس نیز بشود.

 

 

 

دیدگاه‌ها