کد خبر : 1767867 | 23 تیر 1400 ساعت 14:55 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

پاکو بویو:

انتشار فایل‌های صوتی پرز، زشت و غیراخلاقی بود

دروازه بان ساق رئال و تیم ملی اسپانیا معتقد است انتشار فایل های صوتی فلورنتینو پرز علیه رائول و کاسیاس اقدامی غیر اخلاقی بوده است.

انتشار فایل‌های صوتی پرز، زشت و غیراخلاقی بود

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته بود که نشریه ال کنفیدنسیال اقدام به انتشار فایل های صوتی فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید بر علیه ایکر کاسیاس و رائول گونزالس کرد. فایلی مربوط به 15 سال پیش. امروز نیز فایلی صوتی مربوط به 9 سال پیش از پرز علیه رونالدو و ژوزه مورینیو منتشر شد تا اعتبار رئیس رئال را زیر سوال ببرد.

 

 

1622680

 

 

پاکو بویو دروازه بان سابق رئال در دهه 80 و 90 میلادی که در ال چیرینگیتو به عنوان کارشناس فعالیت می کند، به رادیو مارکا گفت:« از نظر من اقدامی زشت و غیر اخلاقی بود. این یک گفت و گوی خصوصی مربوط به سال ها پیش بوده و از لحاظ اخلاقی نباید منتشر می شد. هر کس با وجدان خودش یک طور کنار می آید. نمی دانم هدف واقعی از پخش این فایل چه بوده ولی بدون شک می خواستند به پرز و اعتبارش لطمه بزنند.»

 

 

1623063

 

 

بویو ادامه داد:« هرگز در ال چیرینگیتو اقدامی مشابه را نخواهید دید؛ چرا که ما در این برنامه به حریم خصوصی افراد احترام می گذاریم. در این مورد و در برنامه های پیش رو ما حتی صحبت نیز نخواهیم کرد.

رائول و کاسیاس هر دو الان در باشگاه مشغول کار هستند. پرز اگر مشکلی با این دو داشت که الان با آنها مشغول همکاری نبود.»

 

 

دیدگاه‌ها