کد خبر : 1767871 | 23 تیر 1400 ساعت 15:16 | 76.2K بازدید | 17 دیدگاه

به جای عذرخواهی و رفتار مردانه به من حمله کرد

خشم ناگهانی الکنو و واکنش مجدد به صحبتهای قائمی

سرمربی تیم ملی والیبال ایران واکنش تندی نسبت به اظهارات فرهاد قائمی و هم‌چنین برخی حواشی در روزهای گذشته داشت.

خشم ناگهانی الکنو و واکنش مجدد به صحبتهای قائمی

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای گذشته حواشی زیادی پیرامون تیم ملی والیبال ایران شکل گرفته که بیشتر درباره دعوت یا عدم دعوت از برخی بازیکنان برای حضور در رقابت‌های المپیک است؛ جدی‌ترین حاشیه شکل گرفته مربوط به خط زدن فرهاد قائمی از فهرست تیم ملی بود که با واکنش تند این بازیکن همراه شد و جنجال زیادی را به پا کرد.

 

با این‌حال دومین کنفرانس خبری آلکنو، روز دوشنبه برگزار شد و مربی روسی درباره نحوه دعوت فرهاد قائمی به اردوهای ملی شفاف سازی کرد اما ناگفته‌هایی را باقی گذاشت چرا که به واسطه یک دوست مشترک منتظر عذرخواهی فرهاد قائمی به دلیل اتهامات وارد شده بود؛ قائمی که در مصاحبه خود مدعی شده بود آلکنو نقش عروسک خیمه شب‌بازی را ایفا می‌کند که هیچ اختیاری ندارد، با وجود شفاف سازی های صورت گرفته مبنی بر نحوه دعوتش به اردوی ملی از آلکنو عذرخواهی نکرد.

 

او حالا در گفتگویی با خبرگزاری مهر در تکمیل صحبت‌های خود درباره فرهاد قائمی و حواشی شکل گرفته، توضیحاتی را ارائه کرده است.

 

قائمی با آبرویم در رسانه‌ها بازی کرد

در حالی که قائمی را به اتاقم دعوت کردم و رو در رو، مرد و مردانه درباره دلایل خط خوردنش از اردوی ملی صحبت کردیم (با یکدیگر دست دادیم و از هم خداحافظی کردیم) اما قائمی شجاعت صحبت رو در رو با مرا نداشت و در رسانه‌ها با آبرویم بازی کرد. قائمی می‌توانست اعتراضش را نسبت به نحوه دعوت به اردوی ملی و خط خوردنش مطرح کند اما او ترجیح داد به شخصیتم حمله کند.

 

1623072

 

عذرخواهی کار ساده‌ای بود که قائمی آن را انجام نداد

خبرنگاران، دوستان و بازیکنان سابقم از روسیه، ایتالیا و فرانسه و نقاط مختلف جهان با من تماس می‌گیرند و دلیل صحبت‌های قائمی را جویا می‌شوند. قصد داشتم در کنفرانس خبری پاسخ اتهامات قائمی و حمله او به شخصیتم را بدهم اما دوست واسطه‌ای گفت که قائمی پس از شفاف سازی عذرخواهی خواهد کرد در حالی که این اتفاق تا به امروز رخ نداد. کار ساده‌ای بود اگر قائمی پس از بیان حقایق در کنفرانس مطبوعاتی و شناختن مقصر، عذرخواهی می‌کرد اما این کار را انجام نداد.

 

برای پول به ایران نیامدم و انسان فقیری نیستم

قائمی با آبروی 30-40 سال من در والیبال بازی کرد. من انسان فقیری نیستم و این موضوع بر کسی پوشیده نیست. رقم قرارداد باشگاهی‌ام با تیم زنیت بسیار رقم بزرگی بود. حتی پیشنهاداتی داشتم که قابل مقایسه با رقم قرارداد ایران نبود اما پیشنهاد هدایت تیم ملی والیبال ایران را پذیرفتم چرا که هدف و انگیزه‌ام حضور در چهارمین المپیک بود.

 

1623073

 

 

هیچ‌کس حق دخالت در کار من را ندارد

در تمام مدت حضورم در ایران و در تمام دوران حرفه‌ای کارم اجازه دخالت به هیچ کسی در تصمیماتم را نداده‌ام. خط زدن فرهاد قائمی نشان دهنده این امر است. قائمی با هماهنگی من به اردو دعوت نشد. از کره ماه نیامده‌ام و تجربیاتم در والیبال برای شناسایی یک بازیکن در شرایط ایده آل کافی است. با ورود یک بازیکن به سالن با نگاه متوجه خواهم شد که شرایط آمادگی او در چه حدی است.

 

هیچ‌کاره‌ترین مربی والیبال ایران نیستم!

قائمی در شرایطی نبود که در 8 جلسه تمرینِ باقی مانده تا المپیک بتواند به شرایط ایده آل برسد. مگر المپیک شوخی است؟ مگر یک بازیکن می‌تواند در 8 جلسه تمرین برای میدان بزرگی مانند المپیک آماده و به فرم ایده آل برسد؟ المپیک آزمونی نیست که قائمی با 8 جلسه تمرین برای حضور در آن آماده شود؛ راجع به همکاران گذشته‌ام در ایران قضاوتی ندارم چرا که برای آنها احترام قائل هستم. مدت زمان حضور کوتاهم در ایران نشان دهنده بسیاری از موارد از جمله اینکه هیچ کاره ترین مربی ایران نیستم می‌باشد.

دیدگاه‌ها